  • 1. Data: 2018-04-28 20:06:18
    Temat: TV Generator Fluke PM5420
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    wpadł mi w ręce taki generator sygnału TV czy to jeszcze komuś może się
    przydać w tej epoce ?
    jak go sprawdzić czy jest sprawny
    włacza się i reaguje na przyciski
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-04-29 01:12:57
    Temat: Re: TV Generator Fluke PM5420
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 28-04-2018 o 20:06, Szumek pisze:
    > Witam
    > wpadł mi w ręce taki generator sygnału TV czy to jeszcze komuś może się
    > przydać w tej epoce ?

    Ostatnio ktoś tu na grupie szukał generatora sygnału TV.

    > jak go sprawdzić czy jest sprawny

    Podłączyć do telewizora.

    > włacza się i reaguje na przyciski
    > pozdrawiam

    yabba

  • 3. Data: 2018-05-01 09:43:25
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    gdyby ktos szukał takiego to niech się odezwie
    pozdrawiam