eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
    References: <0...@g...com>
    <60283150$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <602bd593$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <602be05a$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <602be492$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0iop1$3lm$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <602ce891$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ilcsmjchp9oa$.t5bo737ocw6t.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <602d11d4$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <602d16fd$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 17 Feb 2021 14:28:54 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.20.187
    X-Trace: 1613568535 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 503 83.6.20.187:44554
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2559
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:761955
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .02.2021 o 14:15 LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> pisze:



    > Ja też mam taki miernik i czasem zaczyna pokazywać bzdury.
    Nie czytasz co piszę tylko głosisz swoje tezy :-)


    > No bo alternator osiąga pełną moc dopiero przy maksymalnych obrotach a
    > producent auta lekko dał ciała, że dopuścił takie zachowanie:]
    To tylko potwierdza co napisałem powyżej :-) napisałem przecież, że
    wystarczy podnieść obroty o 200 (na jakieś 1100) i jest full napięcie bez
    względu na załączone odbiorniki. Do maksymalnych obrotów brakuje jakieś
    3400 obr/min :-)

    Alternator ma 200A - jak patrzę na wykresy w necie to nie znalazłem
    takiego, który daje moc max przy 1000 obr/min. Zawsze to jest jakaś krzywa
    narastająca. Pewnie jakby załadować do tego auta 2x większy alternator to
    by i przy biegu jałowym prądu wystarczyło.

    TG

    --
    Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: