  • 61. Data: 2011-05-01 20:54:58
    Temat: Re: Akumulator na obciazenie 100 A
    Od: "Pitlab" <p...@p...wp.pl>

    > Planuje na obrzezach wiekszych skupisk zabudowan, glownie od strony
    > poludniowo-
    > zachodniej, budowe systemu silosow z metalizowanymi balonami na uwiezi.
    > Takie
    > balony wypuszczone przed nadchodzacym tornadem czesciowo rozladuja duzy
    > potencjal elektryczny zgromadzony w chmurze burzowej.

    Weź tylko pod uwagę pewien fakt historyczny, kiedy to Brytyjczycy stosowali
    zapory z balonów z drutami do ochrony przed V2. Kiedyś podczas burzy taki
    balon wyrwał się z szyku i wlekąc drut po ziemi zwarł napowietrzną linię
    energetyczną. Nie pamiętam szczegółów, ale straty spowodowane przestojem
    były dosyć wysokie.
    Balon na uwięzi podczas silnego wiatru w terenie zabudowanym też może
    narobić niezłego bigosu, nawet natury czysto mechanicznej i warto to mieć na
    uwadze.

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 62. Data: 2011-05-01 21:24:57
    Od: "Tornad" <w...@a...com>

> [...]

    > narobić niezłego bigosu, nawet natury czysto mechanicznej i warto to mieć na

    Sluszna uwaga. Mam nadzieje, ze te moje druty beda bardzo cienkie i nikomu
    krzywdy nie zrobia. A nawet jakby jakies nieprzewidziane straty byly to one
    beda bapewno znacznie mniejsze od tych, ktore czynia tornada. Ostatnie, ktore
    pare dni temu przeszly przez poludniowe stany USA zabily okolo 350 ludzi.
    Pzdr.
    Tornad

  • 63. Data: 2011-05-04 06:03:59
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.04.2011 15:42, Mario pisze:

    > Cegły to pryszcz w porównaniu do krów.
    > "Ta krowa była wymierzona we mnie" - (Fox Mulder).
    > Ciekawe czy lecącą krowę da się powstrzymać polem magnetycznym 60uT.

    Kiedyś widziałem doświadczenia z lewitacją żaby, ale nie pamiętam, jakie
    tam było pole magnetyczne...

  • 64. Data: 2011-05-04 06:41:53
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.04.2011 09:47, J.F. pisze:

    > No bo przeciez hel sie osadza na mankietach.

    Mankiety są robione ze specjalnych włókien, które wchodzą w reakcje z
    helem ;->

  • 65. Data: 2011-05-04 06:42:34
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.04.2011 12:58, J.F. pisze:

    > Gorzej ze on chyba w nia wierzy.
    > Strach pomyslec ze taki niedouk moze kiedys bronic czlowieka.

    Bronić? To mały pikuś - adwokata możesz sobie zmienić.

    Gorzej, że tego typu ludzie orzekają!

  • 66. Data: 2011-05-04 08:18:09
    Temat: Re: Akumulator na obciążenie 100 A [OT]
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    >Eksperyment Filadelfijski to byla sciema, majaca w czasie zimnej wojny
    >nastraszyc Stalina. Latwo znaleziono "swiadkow" ktorzy widzieli w porcie
    >dziure w wodzie o ksztalcie kadluba statku...

    A nie po prostu rutynowe rozmagnesowywanie kadluba, powiazane moze z
    jakims eksperymentem nad zaklocaniem radarow, ktory legenda zamienila
    w znikanie ?

    I podejrzewam ze eksperyment byl nieudany i statek nawet z ekranu
    radaru nie zniknal.
    skoro to wielka klapa, to czemu nie zostało to potwierdzone niezależnymi
    badaniami?
    tak jak było np. w przypadku zimnej fuzji?
    czemu milczy się na ten temat?
    i czemu nic nie wiemy o radzieckich próbach (na milion procent próbowali
    skopiować eksperyment u siebie)

    jakbym był odpowiedzialny za utajnianie projektów, to właśnie pomysł z
    zastraszaniem Stalina
    i udowadnianie, że "to" była tylko ściema, byłoby dobrym scenariuszem...
    bo kosmici już się wyeksploatowali...

    [ja "wykrywam" takie podejrzane patenty tak, jak ruscy wykrywają
    amerykańskie samoloty stealth : po prostu, "tam" jest za cicho...]

  • 67. Data: 2011-05-04 08:46:57
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-04 10:18, qlphon pisze:

> [...]
    > badaniami?
    > tak jak było np. w przypadku zimnej fuzji?

    Ale o czym tu pisać. Wiele ośrodków na świecie jest w stanie uzyskać
    silne pole magnetyczne. Jeśli nie zaobserwowano zjawiska "znikania"
    małych kilkumilimetrowych obiektów to po co się wypowiadać na temat
    znikania statku? I kto miałby to robić. Rząd? Uwierzyłbyś w oficjalne
    dementi rządu USA dotyczące prób ze znikaniem okrętu?
    Na pokładzie USS Eldridge nie było w 43 roku żadnej fizyki która byłaby
    nieznana teraz w świecie naukowym.

> [...]
    >

    > [ja "wykrywam" takie podejrzane patenty tak, jak ruscy wykrywają
    > amerykańskie samoloty stealth : po prostu, "tam" jest za cicho...]

    "Tam jest cicho" to oznacza tematy którymi podniecają się tylko grupki
    paranaukowe bo pozostali uważają to za bzdury?

    MD

  • 68. Data: 2011-05-04 09:59:32
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

    > Kiedyś widziałem doświadczenia z lewitacją żaby, ale nie pamiętam, jakie
    > tam było pole magnetyczne...

    Ponoć 16T.
    I druciki chłodzone azotem, i specjalne zasilanie tego cuda (ponoć na długo
    nie mogą tego włączać). I bardzo malutkie - miejsca tylko na żabę.

    --
    Desoft

  • 69. Data: 2011-05-04 10:22:36
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-04 11:59, Desoft pisze:

    > Ponoć 16T.
    > I druciki chłodzone azotem, i specjalne zasilanie tego cuda (ponoć na
    > długo nie mogą tego włączać). I bardzo malutkie - miejsca tylko na żabę.

    Raczej nadprzewodzące (np. Nb3Sn) chłodzone helem.

    MD

  • 70. Data: 2011-05-04 19:14:23
    Od: "Tornad" <w...@a...com>

    elektrycznego

    > 1 kwietnia byl już jakiś czas temu...

    > [...]

    > Best regards,

    > RoMan                            mailto:r...@p...pl

    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Smiech, panowie, jest argumentem idiotow
    przeciwko kazdej nowej idei. [Frau im Mond,1929]

    Tornad