  • Data: 2011-05-01 21:24:57
    Temat: Re: Akumulator na obciazenie 100 A
    Od: "Tornad" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Weź tylko pod uwagę pewien fakt historyczny, kiedy to Brytyjczycy stosowali

    > zapory z balonów z drutami do ochrony przed V2. Kiedyś podczas burzy taki

    > balon wyrwał się z szyku i wlekąc drut po ziemi zwarł napowietrzną linię

    > energetyczną. Nie pamiętam szczegółów, ale straty spowodowane przestojem

    > były dosyć wysokie.

    > Balon na uwięzi podczas silnego wiatru w terenie zabudowanym też może

    > narobić niezłego bigosu, nawet natury czysto mechanicznej i warto to mieć na

    > uwadze.

    > Piotrek.

> [...]

    Sluszna uwaga. Mam nadzieje, ze te moje druty beda bardzo cienkie i nikomu
    krzywdy nie zrobia. A nawet jakby jakies nieprzewidziane straty byly to one
    beda bapewno znacznie mniejsze od tych, ktore czynia tornada. Ostatnie, ktore
    pare dni temu przeszly przez poludniowe stany USA zabily okolo 350 ludzi.
    Pzdr.
    Tornad