  • 1. Data: 2018-02-28 15:34:36
    Temat: Akumulator muszę kupić :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Jest taka marka ASFIN, całkiem tania, aku 80Ah kosztuje jakieś 260 zł.
    Ma ktoś zdanie o tym Asfinie? Coś tam piszą też o technologii wapniowej.
    Ktoś wie co to warte?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2018-02-28 15:43:05
    Temat: Re: Akumulator muszę kupić :)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 lutego 2018 15:34:41 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
    > Jest taka marka ASFIN, całkiem tania, aku 80Ah kosztuje jakieś 260 zł.
    > Ma ktoś zdanie o tym Asfinie? Coś tam piszą też o technologii wapniowej.
    > Ktoś wie co to warte?

    Tu o innych tanich a dobrych było.
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.mis
    c.samochody/-KE95aRDixQ

  • 3. Data: 2018-02-28 16:36:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Feb 2018 06:43:05 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Tu o innych tanich a dobrych było.
    > https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.mis
    c.samochody/-KE95aRDixQ

    A dzięki. Ten Kozak wygląda interesująco.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-03-01 12:38:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    >Jest taka marka ASFIN, całkiem tania, aku 80Ah kosztuje jakieś 260
    >zł.
    >Ma ktoś zdanie o tym Asfinie? Coś tam piszą też o technologii
    >wapniowej.

    O wapniowej to teraz wszyscy pisza.

    J.

  • 5. Data: 2018-03-01 19:30:53
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    c.samochody/-KE95aRDixQ

    > A dzięki. Ten Kozak wygląda interesująco.

    Używałem wolfów z allegro, teraz kupuję kozaki oba całkiem dobrze się
    sprawują.

    Lewis