    From: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Akumulator do Suzuki Bandit
    Date: Mon, 09 Mar 2009 15:10:53 +0100

    Kefir pisze:

    > "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl> wrote in message
    > [...]
    >
    > Trudno mi zgodzic sie z niniejszym twierdzeniem ale, najpewniej, czegos
    > nie wiem. Czy moglbys pomoc zrozumiec i objasnic nieco szerzej?

    Prowokator....

    Do Bartka co ma CBF1000A:
    slowa klucze: regulator napiecia, alternator, ladowanie, czas, podroz.
    Zgodze sie, ze masz racje, ale tylko przy wariancie jesli ktos dojezdza
    do pracy 1,5 km od domu codziennie i nie jezdzi nigdzie
    indziej/dalej/dluzej.
    Tak, dwa razy dziennie uruchomienie, przejazd 1,5 km i stop moga
    prowadzic do niedoladowanego akumulatora, ale to tez niezaleznie od tego
    czy ma pojemnosc zalecana przez producenta czy inna.

    Jesli uwazasz, ze jest inaczej to sie podpisuje pod prosba Kefira.
    Wyjasnij prosze.

    Zdrowko
    KLOSZ