  • Data: 2017-01-08 22:27:00
    Temat: Re: Akumulator Varta
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-07 o 22:21, Jacek pisze:
    > Niedawno narzekałem tu na dwa akumulatory Varty, która padły po 4 latach.
    > Dziś padł trzeci kupiony w lipcu 2014, 5 miesięcy po końcu gwarancji.

    Też mam Vartę Blue 74Ah. Kupiona 3 lata temu. Trochę miałem obawy po tym
    co tu przeczytałem, ale po nocy pod chmurką z -21, w dzień przy -14
    odpalił dizla 1.9 choć łatwo nie było (jakieś 2x 6 sekund kręcenia). Co
    prawda samochód garażowany a aku doładowywany prostownikiem z Lidla przy
    większych przestojach.