eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAkumulator? Padł czy coś jeszcze?Re: Akumulator? Padł czy coś jeszcze?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "pasatona" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <52e0eb57$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <52e1675e$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...mshome.net>
    <52e17001$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    <52e17956$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Akumulator? Padł czy coś jeszcze?
    Date: Thu, 23 Jan 2014 22:24:01 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-EsetId: AEC6062195281836FB8558
    X-EsetScannerBuild: 16767
    Lines: 40
    Message-ID: <52e18875$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178235052187.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1390512245 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2378 178.235.52.187:2878
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2898
    X-Received-Body-CRC: 2049621047
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520756
    [ ukryj nagłówki ]

    >>tłumaczenia zostawiam teoretykom, mi już przeszło, krótka praktyka:
    >>aku rozładowane do całkowitego zera po dwóch dniach postoju na
    >>zostawianych w garażu światłach postojowych.
    >>ładowanie zasilaczem komputerowym, który pod obciążeniem w zakresie 0-20A
    >
    > I ladowal, czy zabezpieczenie zwarciowe sie wlaczalo ?

    słychać było pracę układu i wiatrak chodził jak szalony ;)

    >>zachowuje stabilność napięcia 12V
    >>w przedziale 50%o. Mierzone wielokrotnie bo zasilacz ten służył wcześniej
    >>do specyfinczych rzeczy.
    >
    > Oscyloskopem sprawdzane czy pikow nie ma ?

    ten konkretny egz. był sprawdzany oscy bo używany był również do
    podtrzymania urządzeń medycznych i tam napięcie 12V było graniczne,
    żadanych pików na wykresie po przebiegu z kilku godzin i różnych
    obciązeniach.
    Fakt że oscy nie był najwyższych lotów ale rozdzielczość i możliwości zbocza
    miał
    przyzwoite

    >>Po 6 godzinach odpala z tego na mrozie stary diesel 1.8 w fordzie
    >>escorcie.
    >
    > Jak aku rozladowane calkiem, to cos tam laduje.
    > Ale kolega wczesniej dobrze napisal - naladowane aku ma 2.1V na ogniwo,
    > czyli 12.6 na cele.
    > Powiedzialbym nawet ze 2.2/13.2.
    > 12V naladuje tylko czesciowo. A jak juz ladowac, to lepiej do pelna.
    >
    > No i przy 12V prad maly, to i ladowanie dlugo trwa.

    kiedyś ładowałem całkiem rozładowany aku z kia picanto
    tam siedzi coś małego typu 35Ah albo i nawet mniej
    był totalnie rozładowany, ledwie żarzyła lampka w podsufitce.
    jedyne co miałem to zasilacz do rutera 9V 1A. Podłączyłem
    go na cały dzień i całą noc, rano auto odpaliło na dotyk.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: