  • 1. Data: 2010-08-29 07:19:32
    Temat: Akumulator EuroPower vs HPG 12V 7Ah
    Od: pw <p...@g...com>

    Witam,
    Czy ktos moze mi wyjasnic, skad taka duza roznica w cenie?

  • 2. Data: 2010-08-29 11:34:05
    Temat: Re: Akumulator EuroPower vs HPG 12V 7Ah
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pw,

    Sunday, August 29, 2010, 9:19:32 AM, you wrote:

    > Witam,
    > Czy ktos moze mi wyjasnic, skad taka duza roznica w cenie?

    - Czym się różni wróbelek?
    - Ma jedną nóżkę bardziej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2010-08-29 14:44:50
    Od: pw <p...@g...com>

    On 08/29/2010 01:34 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > - Czym się różni wróbelek?
    > - Ma jedną nóżkę bardziej.

    ja sie nie pytam, czym sie rozni EP od HPG, po pewnie roznica nie
    wielka, tylko o cene jeden kosztuje 30 drugi 80 zl i zastanawiam sie
    skad im sie wziela az taka roznica...

  • 4. Data: 2010-08-30 09:18:34
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "pw" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > ja sie nie pytam, czym sie rozni EP od HPG, po pewnie roznica nie wielka,
    > tylko o cene jeden kosztuje 30 drugi 80 zl i zastanawiam sie skad im sie
    > wziela az taka roznica...

    Np. jeden sprzedaje się w ilości 100 sztuk miesięcznie a drugi tylko 30 i
    musi być droższy żeby zysk był odpowiedni ?

  • 5. Data: 2010-08-30 09:22:49
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > ja sie nie pytam, czym sie rozni EP od HPG, po pewnie roznica nie
    > wielka, tylko o cene jeden kosztuje 30 drugi 80 zl i zastanawiam sie
    > skad im sie wziela az taka roznica...

    ja tez rozumiem ze to dziwne ale chinczyka pytaj... kup ten tanszy i przetestuj
    np w UPS, mi po 2-3latach te drozsze akumulatory padaja (ups chce wymiany choc
    akumulator jeszcze do alarmu spokojnie sie nadaje chyba). Napisz nowego posta
    na grupe i opisz produkt, podziekowac :)

  • 6. Data: 2010-08-30 16:50:35
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > choc
    > akumulator jeszcze do alarmu spokojnie sie nadaje chyba).

    No z tym chyba... jesli alarm ma służyć jako straszak to tak
    Po uruchomieniu systemu ciągnie jednak konkretniejszy prąd i zachowa sie
    identycznie jak w UPS - zdechnie alarm w minutę.
    Ja w ten sposób "działający" akumulator 10-letni wymienilem. Fakt że dawał
    radę jeszcze spokojnie radiopowiadamianiem nadać komunikaty.
    Oszczedność nie warta strat.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2010-08-31 13:52:02
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Pamietasz japonskie akumulatory KOBE? Ja do dzis wymieniam takie w starych
    alarmach. Niektóre maja po 10 lat i nadal maja wiecej niz 0Ah. EMU -
    dystrybutor akumulatorów EuroPower gwarantuje w serii LongLife 10 lat
    eksploatacji i ja w to wierze. Uzywam tych akumulatorów od kilkunastu lat i
    nie mam uwag. Dla porównania Alarmtech, Technocell i inne NoName wystarczaja
    na 2 góra 3 lata.

    PC