eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAkumulator › Re: Akumulator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1s9s7ifb9h2hy$.1182b2etaxyd0$.dlg@40tude.net>
    <X...@l...net>
    <1...@4...net>
    <X...@l...net>
    In-Reply-To: <X...@l...net>
    Subject: Re: Akumulator
    Date: Tue, 6 Mar 2018 14:21:33 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 35
    Message-ID: <5a9e95e4$0$1003$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109.207.52.74
    X-Trace: 1520342500 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1003 109.207.52.74:62211
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2638424159
    X-Received-Bytes: 2244
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626118
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:X...@l...net.
    ..
    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:
    >>> Lampka ladowania sie palila, napiecie ~14V
    >>>
    >>> Tego co tu napisałeś to nierozumiem.
    >>> Ile było woltów po nieudanym zapaleniu.
    >
    >> Wczesniej, w czasie pracy silnika bylo tych 14V.

    >a co z tą lampką? Ma się nie palić.

    Moj blad - nie palila sie.

    >> Powinien byc naladowany.

    >no powinien
    >To teraz możesz patrzeć do ilu spada po zapaleniu i zgaszeniu.
    >12.0v to pownno chyba być.

    No i teraz po naladowaniu jest tak, ze po uruchomieniu silnika jest
    12.8V, ktore w ciagu paru minut podnosi sie do 13.9-14.0V.
    A ja jestem w pol drogi do pracy.

    I wczesniej tez tak bylo - tylko sie az tak uwaznie nie wpatrywalem.
    A jednak zabraklo ... albo cos rozladowalo.

    >a te wtykane 888 do zapalniczki to średnio dokladne są.

    Akurat tego nie sprawdzalem, ale inny tak - dosc dokladny.
    Tylko ze omijal niektore wartosci napiec - widac skalowanie takie.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: