eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumualtor do wkrętarki - 20V - co w środkuRe: Akumualtor do wkrętarki - 20V - co w środku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.185.234.91.170
    !not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Akumualtor do wkrętarki - 20V - co w środku
    Date: Tue, 12 Oct 2021 12:54:10 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <sk3pgm$4r2$1$Janusz@news.chmurka.net>
    References: <sh07e3$o49$1@dont-email.me>
    <4...@h...invalid>
    <sh50tl$v10$2@dont-email.me>
    <4...@h...invalid>
    <10ohdq99qd7ir$.182p4knxjxrhx$.dlg@40tude.net>
    <sh83k5$hqr$1@dont-email.me> <2...@4...net>
    <sh896e$s4u$1@dont-email.me>
    <6139e53b$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <shcotv$cm2$1@dont-email.me> <613a32f8$0$4958$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <1xbiwkkkb6iq$.rcp4g1c4fwje.dlg@40tude.net>
    <8...@h...invalid>
    NNTP-Posting-Host: 185.234.91.170
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 12 Oct 2021 10:54:14 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Janusz";
    posting-host="185.234.91.170"; logging-data="4962";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.14.0
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 211012-0, 2021-10-12), Outbound message
    In-Reply-To: <8...@h...invalid>
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:767659
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-10-11 o 23:26, Arnold Ziffel pisze:
    > J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    >> Nie wiem jak w ciezarowce, ale osobowa benzynka - niech bedzie nawet
    >> 500A przez 2s , to jest ~0.3Ah.
    >> Maly diesel to potrzebuje najpierw ~40A przez powiedzmy 15s na grzanie
    >> swiec, czyli 600As, potem powiedzmy ze troche wiecej krecenia mrozna
    >> zimą, 5s, i nam wychodzi niecala 1Ah.
    >
    > Taka obserwacja. Mam motocyklowy akumulator 10 Ah, w którym zostało może 6
    > Ah. Odpalałem nim benzynową osobówkę i odpaliła bez zająknięcia. Odpalałem
    > nim busa turbodiesla i się nie udało.
    >
    > Teraz mam jumpstarter i osobówkę też odpala, a busa... okaże się, jak bus
    > nie odpali :)
    >
    >> Dojezdzilem kiedys akumulator do 4Ah.
    >> No ale to byl ~50Ah nominalnie.
    >>
    >> I swietnie zapalal, tylko swiatel nie moglem zostawic na postoju :-)
    >
    > Ja chyba wykończyłem mój w motorze (nie ten wspomniany wyżej) panelem
    > słonecznym z ograniczeniem na diodzie Zenera -- na tyle, że nawet po
    > jeździe nie chce zapalić (z jakiegoś powodu trudniej jest mu zakręcić
    > rozgrzanym silnikiem, zimnym robi może jeden obrót i zdycha). Mam
    > wrażenie, że się przeładowywał w lecie i wysechł.
    Może ma pod pokrywką korki? to wtedy można uzupełnić wodą demineralizowaną.
    Zauważyłem że tzw bezobsługowe są tylko z nazwy, tracą wodę i trzeba
    uzupełniać mimo prawidłowego napięcia w instalacji.


    --
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: