-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed.arcor.de!newsfee
d.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news
.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 18 Dec 2010 18:25:37 +0100
From: Wieca <w...@p...onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.16) Gecko/20101125
Thunderbird/3.0.11
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Aku - pytanie
References: <ie4icm$6bm$1@news.onet.pl> <ie4k0v$pi2$1@mx1.internetia.pl>
<ie4k3t$1dm$1@usenet.news.interia.pl> <ie5d4k$jdv$1@news.onet.pl>
<ie7kct$553$1@news.onet.pl> <ie8lce$q5u$1@news.onet.pl>
<4d089b3a$0$27032$65785112@news.neostrada.pl> <iebbe9$bcm$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <iebbe9$bcm$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 103
Message-ID: <4d0cee8b$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.46.95
X-Trace: 1292693131 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22802 83.6.46.95:11056
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633416
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-15 22:20, NESSO pisze:
>>>>> generalnie warte bo są 2 ODO + GŁÓWNY
>>>>> wiec:
>>>>> główny - który sie nie skasuje od poczatku świata :)
>>>>> odo 2 - przelatane całkowie tylko przeze mnie
>>>>> odo1 - na bierzaco od zalania do zalania
>>>>
>>>> Naprawdę marnujesz jeden ODO do pokazywania przebiegu osobistego?
>>>> Nie wystarczyło zrobić fotkę przy kupnie motocykla i fotografować
>>>> licznik
>>>> co kilka(naście) miesięcy?
>>>> Jeśli ma to być "dowód" dla przyszłego kupującego - to jego siła
>>>> dowodowa
>>>> jest bardzo wątła. Wątlejsza niż fotografii.
>>>
>>> Generalnie jaki masz pomysł na ODO2 , jak go wykozystujesz
>>>
>>> moze inni podadza swoje pomysły ,
>>> moj już znacie ale moze macie racje i warto poczynic zapiski /foto i
>>> mądrzej
>>> z tych ODO kozystać
>>>
>>>
>> Jeden do przebiegów na baku (tankowania) drugi do przebiegu przelotu - np.
>> ile km jest na zlot czy do jakiegoś innego celu. Albo jako licznik
>> przebiegu wyprawy - np. ile kmów zrobiło się przez łikend.
>>
>> --
>> Pozdr
>> Wieca
>>
>> DL-1000 V-Strom Zjadacz wróbli
>
> Witam posiadacza DL 1000
> generalnie pytanie czemu lub czy miałbym sie przesiaśc z DL 650 na DL 1000 .
Jak spróbujesz to się dowiesz.
> Masz jakies doswiadczenia z 650 i porównanie tych maszyn ?
Nie.
> rozmawiałem kiedyś z gosciem na oldtimerbazar ale na kazde pytanie
> odpowiadał - jak sprobujesz to sie dowiesz
;-)
> wiec generalnie nadal nie mam porownania . Moze masz jakies doswiadczenie na
> słabszej wersji do tego DL na czym aktualnie smigasz.
>
Na małym nie jeździłem. Z opinii ludzi którzy jeździli małym wiem że w
porównaniu do dużego nie jedzie. Skłaniam się do tej teorii bo miałem
szansę polatać maszynkami o podobnych mocach/momencie i one faktycznie
nie jadą. może to być trochę mało miarodajne bo małe to były rzędówki a
DL to V-twin, ale jednak.
Generalnie - wszystko zależy od celu. DL to duży, wygodny, uterenowiony
motocykl turystyczny 70/30 (70 asfalt 30 teren). W związku z tym
oczekiwania są jak od uniwersalnego turystyka. Na asfalcie ma dobrze
przyspieszać niezależnie od obciążenia i w granicach normalnie używanych
prędkości, oferować komfort jazdy na długich przebiegach itd. Poza
asfaltem ma ci umożliwić jazdę bez rozpadania się na części, w miarę
stabilną i bezpieczną.
I tu zapewne tkwi różnica pomiędzy dużym a małym. Duży spokojnie leci w
dwie osoby i kufry na "niemieckiej autostradzie" ponad 2 paki,
wyprzedzanie przy wysokich prędkościach (160 - 180) jest bezstresowe,
niezależnie od obciążenia. Z opinii o małym wiem ze
komfort/bezpieczeństwo kończy się przy 140 - 160 km/h i jednak jest dużo
bardziej podatny na obciążenia.
Z kolei ze względu na masę i wysokość, dużym ciężko jeździ się poza
asfaltem. Nie to że się nie da - latałem i po lesie i po polach, no ale
ja mam 180 cm wzrostu i 120 kg wagi.
Tu z kolei mały powinien mieć przewagę. Jest chyba 20 czy 30 kg lżejszy.
No ale wszystko psuje ten tłumik 2w1... Mały jest asymetryczny ! Przez
co brzydki bo wygląda jakby połowa motocykla się zgubiła...
> Nie wiem czemu pomimo ze jeszcze dobrze nie objechałem 650 bo zaledwie 2k/km
> i tylko koncówka sezonu od września
> , a cos mi mowi ze DL1000 to bedzie to :) . ale moze sie myle ?
> generlanie o mnie : smigam 75% po miesice , korki , głownie sam , mam 180cm
> i 100 kg , motor jak na takiego słonia fruwa jak pszczołka :)
>
Duży i mały są praktycznie tych samych rozmiarów. Duży jest sporo
cięższy i to może stanowić problem w mieście. Wyżej położone siedzenie
też nie ułatwia manewrowania. Ja niby nie mam jakiś strasznych problemów
ale często staję w korku bo za wąsko... Kwestia wjeżdżenia się w sprzęt
i problemu nie ma (no chyba ze wąsko).
Niestety. Dużo racji jest w tym, że dopóki się nie przejedziesz dużym to
nie będziesz wiedział :-)
--
Pozdr
Wieca
DL-1000 V-Strom Zjadacz wróbli
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-03-16 Co w KANADZIE wolno komercyjnie (na razie się nie czepili?)
- 2025-03-16 silnik-chwilówka
- 2025-03-16 Prokurator Wrzosek "Bezstronna" nie przyczynia się do śmierci (dowodnie) - oświadcza bodnatura [Dwie Kacze Wieże]
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=