  • Data: 2017-07-11 23:26:14
    Temat: Re: Aku Panasonic 2700 mAh (nie Eneloopy)?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Dobry artykuł i wyjaśnienie, dlaczego własnie Fujitsu:
    To po prostu do Fujitsu (a nie do Panasonica) należy jedyna w Japonii fabryka w
    Takasaki, która produkuje Eneloopy:
    www.filterjoe.com/2016/02/04/best-aa-batteries-and-c
    hargers-2016/#comment-68658
    Co ciekawe Ikea Ladda podobno pochodzą też z tej fabryki.

    -----
    > Osobiście zafiksowałem się na Eneloopach oraz na Fujitsu.
    [...]