  • 1. Data: 2010-06-26 18:19:25
    Temat: Aktualne nadajniki w Warszawie
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

    Bardzo proszę o podanie adresu, pod którym można
    znaleźć AKTUALNE i SPRAWDZONE umiejscowienie
    nadajników operatorów komórkowych, w szczególności
    Orange w Warszawie.

    Szukałam w Google, ale tam są dane z 2007/2008 r.
    i uwagi o ich nieaktualności lub wręcz błędach co do
    informacji do którego operatora dany nadajnik należy.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 2. Data: 2010-06-26 18:45:50
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

[...]

    Dodam jeszcze, że chodzi mi o nadajniki w kontekście
    Internetu, jeżeli to je w jakiś sposób wyróżnia.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 3. Data: 2010-06-26 21:19:08
    Temat: Re: Aktualne nadajniki w Warszawie
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    http://bts-gsm.eu/uke/

  • 4. Data: 2010-06-27 09:50:25
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-06-26 20:19, Zosia pisze:
    > Bardzo proszę o podanie adresu, pod którym można
    > znaleźć AKTUALNE i SPRAWDZONE umiejscowienie
    > nadajników operatorów komórkowych, w szczególności
    > Orange w Warszawie.

    Sieci komórkowe nie mają nadajników....

  • 5. Data: 2010-06-27 10:09:37
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

    > Sieci komórkowe nie mają nadajników....

    Może to się inaczej nazywa. Chodziło mi o miejsca w pobliżu
    których sygnał internetowy powinien być silniejszy.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 6. Data: 2010-06-27 10:18:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 11:50:25 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Sieci komórkowe nie mają nadajników....

    o.. to ciekawe.. gołębie pakiety noszą?

    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-06-27 11:17:37
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-06-27 12:18, Waldek Godel pisze:

    > o.. to ciekawe.. gołębie pakiety noszą?

    Stacje bazowe ( gsm ) lub node-b ( UMTS )

  • 8. Data: 2010-06-27 11:18:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 13:17:37 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Stacje bazowe ( gsm ) lub node-b ( UMTS )

    no ale to wciąż nie wyjaśnia jak odbywa się komunikacja od sieci do
    telefonu, skoro nie ma nadajników - wyjasnisz?

    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
    aka Jan Strybyszewski

  • 9. Data: 2010-06-27 12:08:53
    Od: "Miroslaw Dobrzanski SQ6QQ" <NOSPAM_sq6qq@CUT_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Zosia" <Z...@k...com.pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo proszę o podanie adresu, pod którym można
    > znaleźć AKTUALNE i SPRAWDZONE umiejscowienie
    > nadajników operatorów komórkowych, w szczególności
    > Orange w Warszawie.

    http://mapa.btsearch.pl/
    Moze to pomoze...

    Mirek