  • 11. Data: 2011-05-18 09:49:51
    Temat: Re: Aktualizacja firmware e51 - nie kumam :)
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał :

    > ...iiiiiii klawiatura zaczela dzialac?
    >
    > O co kaman? :) Firmware naprawilo mi klawiature? Czy zbieg okolicznosci?

    Wilgoć odparowała.

    > Druga rzecz, bo mnie k..ca bierze, kiedys to znalazlem, ale tera znie moge
    > znalezc - chce usunac z ekranu te wszystkie ikonki i informacje tekstowe, wiem
    > ze mozna to wylaczyc i miec nic :) Czyli tapete. Tylko gdzie w e51 to sie
    > przelacza?

    Ustawienia/ Wyświetlacz / Tryb gotowości / NIE

  • 12. Data: 2011-05-18 15:18:35
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Wilgoć odparowała.

    Pewnie tak. Przyciski jednak dalej dzialja kulawo. Zastanawiam sie, czy
    sobie poradze ze zmiana folijki pod klawiatura:

    http://allegro.pl/plytka-klawiatury-nokia-e51-komple
    t-i1609629573.html

    Wlasnie przed chwuila wymienilem obudowe, 6 srubek, 5 minut roboty i
    dziala. To z folijką czy jak to sie tam nazywa tez powinienem dac rade,
    no nie?

    > Ustawienia/ Wyświetlacz / Tryb gotowości / NIE

    Dzieki, bo juz bylem bliski zalamki. :)

    Robie to raz na dwa lata i nigdy nei moge sam trafić...

  • 13. Data: 2011-05-18 21:39:14
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał

    > To z folijką czy jak to sie tam nazywa tez powinienem dac rade, no nie?

    Na YT masz tysiące tutoriali.

  • 14. Data: 2011-05-19 11:55:36
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:
    > Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał

    > Na YT masz tysiące tutoriali.

    Czyli dam rade ;)

  • 15. Data: 2011-05-22 13:49:59
    Temat: Re: Aktualizacja firmware dla opornych :)
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > wystarczy backup wszystkiego z poziomu telefonu na kartę pamięci, jest
    > lepszy.
    > Ale przy dużych zmianach w oprogramowaniu, restore nie odtworzy
    > wszystkiego. W E71 na.. hmm.. nie pamiętam, 5 albo 6 aktualizacji odkąd mam
    > telefon, raz się zdarzyło, że nie było wszystko odtworzone.

    Jestem wlasnie po upgrade i jestem milo zaskoczony. Telefon po upgradzie
    przez NSU wygladal tak, jakby nie trzeba bylo nic przywracac z backupu.
    Wszystko było. Zeby nie wnikac, czy coś zginelo czy nie zrobilem jednak
    restore z karty.

    Teraz jakis tydzien potestuje czy to dziala i zrobie upgrade w drugiej
    e52 :) Tej wazniejszej.