eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAkcja jedź 10 wolniej
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 87

  • 71. Data: 2013-11-21 18:14:53
    Temat: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@p...pl.in
    valid...
    > Hello Gotfryd,
    >
    > Thursday, November 21, 2013, 12:03:19 PM, you wrote:
    >
    >>> a jak niby wytlumaczysz walniecie pieszego poza terenem zabudowanym, na
    >>> pasach ?
    >> Oślepieniem przez TIRmana, parkującego na poboczu na przykład.
    >> Z rzadka takie wypadki są możliwe (tyle, że z rzadka właśnie)
    >
    > Szukam w pamięci przejść dla pieszych poza obszarem zabudowanym i dość
    > trudno mi to idzie.

    Gierkówka.



  • 72. Data: 2013-11-21 18:15:40
    Temat: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1311211203311.2416@quad..
    .
    > On Wed, 20 Nov 2013, J.F. wrote:
    >
    >> Wyglada na to ze oni na przejsciach uwazaja ...
    >
    > Nie mają regulacji zachęcającej co naruszania pierwszeństwa.
    > Jak z góry wiadomo "kto ma stanąć" to nie ma wątpliwości,

    My też mamy takowe regulacje.
    Tylko że kto inny ma stanąć.




  • 73. Data: 2013-11-21 18:22:00
    Temat: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 21 Nov 2013 12:33:02 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >
    >Szukam w pamięci przejść dla pieszych poza obszarem zabudowanym i dość
    >trudno mi to idzie.

    Ty tak na poważnie? Chociażby DK7 na północ od Warszawy. Do Płońska.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145


  • 74. Data: 2013-11-21 18:27:53
    Temat: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Nov 2013, Ariusz wrote:

    > No bo niby jadę wolno około 15, pieszy to widzi i domniema,
    > że mogę się bez problemu zatrzymać ale ja wciskam hamulec,
    > a samochód zaczyna się ślizgać i nawet ABSy tu nie pomagają.

    Czy to jest prośba o kolejny flejm pt. "czy i jak
    akurat ABSy pomagają w ślizganiu się pojazdu"?
    ;)

    pzdr, Gotfryd


  • 75. Data: 2013-11-21 18:38:03
    Temat: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Nov 2013, Cavallino wrote:

    > My też mamy takowe regulacje.

    Nie, nie "takowe", ta regulacja nie odbiera pierwszeństwa.
    Dokładnie tak jak linia zatrzymania, stosowana na parkingu
    bez wsparcia A-7.

    > Tylko że kto inny ma stanąć.

    Jak nie stanie to ma pierwszeństwo i tyle.
    Trupowi dokładają mandat (trzeba umorzyć), a kierowca
    w końcu doszkala się co tam w PoRD napisali DLA NIEGO
    a nie dla innych.

    pzdr, Gotfryd


  • 76. Data: 2013-11-21 18:40:35
    Temat: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Thursday, November 21, 2013, 6:22:00 PM, you wrote:

    >>Szukam w pamięci przejść dla pieszych poza obszarem zabudowanym i dość
    >>trudno mi to idzie.
    > Ty tak na poważnie? Chociażby DK7 na północ od Warszawy. Do Płońska.

    Wiesz... Rzadko bywam na północ od Warszawy ;)


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 77. Data: 2013-11-21 18:44:07
    Temat: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Nov 2013, J.F wrote:

    > Albo przejscie, ze stosownym znakiem, migajacym, oswietlone lampa ... ale
    > nikomu sie nie chcialo zamontowac przycisku i swiatel, aby pieszy mogl
    > przejsc bezpiecznie.

    To wcale nie jest takie optymalne rozwiązanie.
    Blokuje nadmiernie ruch, bo trzeba stać póki jest czerwone, nawet
    jak po pieszym pył już dawno opadł.
    Ba, w skrajnym wypadku ("opóźnianie zielonego" dla pieszego)
    pieszego już dawno nie ma na horyzoncie, bo się wkurzył, przeszedł
    na czerwonym a potem nadjeżdżająca kolumna podziwia czerwone kółko.

    Kilka razy już się przyznawałem - na przejsciu (w okolicy)
    z przyciskiem często przechodzę na czerwowonym właśnie.
    Z powodu wyżej (akurat jest pusto, a jak wcisnę, to najpierw
    ja będę stał, a potem widoczna kolumna).

    pzdr, Gotfryd


  • 78. Data: 2013-11-21 18:47:51
    Temat: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: Jan45 <j...@w...pl>

    On 2013-11-21 17:01, k...@g...com wrote:
    > Moje przypuszczenie graniczy z pewnością ze przy ustawianiu znaków pod uwagę bierze
    się przepisy w których jest ściśle określone co gdzie i kiedy ma być oznakowane.
    (...)

    Czyli to zawsze jest tak samo. Tak samo, jak się stało
    z kolejami polskimi, kiedy je sprywatyzowano. Kiedy
    stanowiły jedną całość, jakoś to jeszcze działało.
    Teraz przewozami zajmuje się kilka firm. Może nawet
    kilkanaście. Dzielą rynek między siebie, a odpowiedzialność
    ulega rozmyciu. Nikt już nie jest odpowiedzialny za całość,
    a suma odpowiedzialności tych wszystkich zajmujących się
    przewozmi po torach nie daje w wyniku jedności. Tylko
    mniej. Jeden odpowiada za tory, drugi za budynek dworca, trzeci,
    czwarty i piąty za same pociągi różnych firm, szósty za kasy,
    siódmy za perony, ósmy za przejścia podziemne. I pewnie
    jeszcze inne firmy się tym zajmują. Zanim sobie ustalą,
    co do kogo należy i kto za co odpowiada, pasażerowie pojadą
    autobusami. Zwłaszcza że od co najmniej 10 lat główne
    szlaki kolejowe są w remoncie. Którego końca nie widać.

    Ale na drogach nie ma alternatywy. Jest jedna i nie ma
    innej. To jest sytuacja komfortowa dla urzędników, bo
    zawsze mają wytłumaczenie na gorączkowe działania, czyli
    na swoje niedoróbki. Tu też nie ma kogoś odpowiedzialnego
    za całość dróg.

    Dlatego też wytworzyła się atmosfera do negocjacji, i to
    permanentnej, wszytkich ze wszystkimi. Ostatnio na pewnym
    szkoleniu prawnik z dużym doświadczeniem dzielił się
    ze słuchaczami swoimi frustracjami. Ponoć usłyszał, jak
    to angieska królowa się chwaliła, że któregoś roku
    podpisała aż siedem nowych ustaw. A skąd frustracja?
    Ano stąd, że u nas tyle ustaw powstaje co miesiąc lub nawet
    częściej...

    Jan


  • 79. Data: 2013-11-21 19:15:34
    Temat: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1311211835520.1008@quad..
    .
    > On Thu, 21 Nov 2013, Cavallino wrote:
    >
    >> My też mamy takowe regulacje.
    >
    > Nie, nie "takowe", ta regulacja nie odbiera pierwszeństwa.

    Ale pozwala łatwo ustalić winę za wypadek.
    To wystarczy.

    > Dokładnie tak jak linia zatrzymania, stosowana na parkingu
    > bez wsparcia A-7.

    Zero analogii.

    >
    >> Tylko że kto inny ma stanąć.
    >
    > Jak nie stanie to ma pierwszeństwo i tyle.

    Jak nie stanie to on jest winny wypadku i tyle.
    I możesz sobie tupać nóżkami ile chcesz.


  • 80. Data: 2013-11-21 19:18:29
    Temat: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-21 18:22, jerzu pisze:
    > On Thu, 21 Nov 2013 12:33:02 +0100, RoMan Mandziejewicz
    > <r...@p...pl.invalid> wrote:
    >
    >>
    >> Szukam w pamięci przejść dla pieszych poza obszarem zabudowanym i dość
    >> trudno mi to idzie.
    >
    > Ty tak na poważnie? Chociażby DK7 na północ od Warszawy. Do Płońska.

    A są takie bez świateł?


strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: