  • 1. Data: 2013-11-20 01:16:43
    Temat: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: k...@g...com

    Wkurwia mnie. Idzie pizdek po czterech piwach z tytką przed ryjem. I nagle zostaje
    rozjechany, na dodatek nie na chodniku. Dlaczego pan ekspert nie mówi że nie powinien
    wchodzić na jezdnię zanim się nie upewni że mu nic nie zagraża? Takimi akcjami
    utwierdzają kretynów że na jezdnię można sobie ot tak wejść i wszyscy mają się
    zatrzymać w miejscu. Dlaczego nie ma w tej akcji że jezdnia to dla pieszego wrogie
    środowisko. Że wszystko co się po niej porusza robi to szybko, 10 razy szybciej niż
    idący człowiek. Ze te poruszające się rzeczy wazą od dziesięciu razy więcej niż
    człowiek. Że człowiek nie ma z nimi najmniejszej szansy nie tylko przy pięćdziesięciu
    ale i przy pięciu kilometrach na godzinę. Że piesi powinni nie tylko za miastami
    ubierać się tak żeby byli widoczni po zmroku. No i dlaczego do kurwy nędzy Policja
    nic nie robi. Jak bylem pacholęciem to dostanie mandatu za wejście na jezdnię tam
    gdzie nie wolno nie było rzadkością. Chętnie wziął bym udział w nakręceniu kontr
    filmu.

  • 2. Data: 2013-11-20 01:57:38
    Temat: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 19 Nov 2013 16:16:43 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    zatrzymać w miejscu. Dlaczego nie ma w tej akcji że jezdnia to dla pieszego wrogie

    Przecież pieszego co tak wlazł, to w tym spocie rozjechało.
    I to tak definitywnie, na amen.

    Co jeszcze chciałbyś dodać?
    Że cierpiał przed śmiercią? :)

    Akurat przekaz skierowane do kierowców, to jest w tym spocie zamotany,
    nudny i raczej nieskuteczny.
    Jedyne do kogo taki spot trafi, to do pieszego - obrazem.

  • 3. Data: 2013-11-20 02:11:31
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-11-20 01:16, k...@g...com pisze:
> [...]
    gdzie nie wolno nie było rzadkością. Chętnie wziął bym udział w nakręceniu kontr

    Proste wyjście, trzeba jechać 10km szybciej wtedy pieszy nie zdąży wejść
    przed maskę ..

    ps. u mnie w firmie nie ma osoby której by nie wqr.. ta akcja ...

  • 4. Data: 2013-11-20 02:18:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Nov 2013 01:57:38 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    > nudny i raczej nieskuteczny.
    > Jedyne do kogo taki spot trafi, to do pieszego - obrazem.

    A trescia nie ? To kierowca winny, 60 jechal.

    J.

  • 5. Data: 2013-11-20 07:22:11
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-11-20 02:11, Chris pisze:
    (...)
    > ps. u mnie w firmie nie ma osoby której by nie wqr.. ta akcja ...

    I o to właśnie chodzi. Jak w każdej reklamie - o wywołanie emocji. Nie
    jest ważne, czy pozytywnych, czy negatywnych, najważniejsze aby były i
    to możliwie silne. Wtedy każdy zapamięta, będzie się kojarzyło, nawet
    podświadomie, na zasadzie odruchu Pawłowa - uwarunkowanie biologiczne.
    Pod tym względem kampania o której piszecie jest b. skuteczna. Odsetek
    osób, które nie słyszały / nie widziały / zignorowały tę reklamę jest
    niewielki, do reszty dotarło i wywołało emocje (sądząc choćby po tym, że
    pokazują się na jej temat wątki na grupie), czyli jest skuteczne.
    Ja akurat je czniam - mniej więcej kojarzę z radia te reklamy, ale tylko
    po długaśnym zakończeniu (obowiązkowej formułce o 'sponsorze'), poza tym
    nie oglądam TV. Zero emocji: ani mnie to grzeje, ani ziębi, zatem mniej
    stresu na drodze :-P
    pwz

  • 6. Data: 2013-11-20 07:53:28
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-20 02:11, Chris pisze:

    > ps. u mnie w firmie nie ma osoby której by nie wqr.. ta akcja ...

    Bo to chodziło o to, żeby "szwagry" zarobili na tym spocie. Tak się
    wydaje nasze pieniądze.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 7. Data: 2013-11-20 07:56:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-20 01:16, k...@g...com pisze:
    > Wkurwia mnie.

    Tu identyczna kampania reklamowa brytyjska sprzed 4 lat:

    http://www.youtube.com/watch?v=5Z23CzSONiU&list=TL1k
    _Nq0hnR2_7XtE7JKxNzENZG4gQsiPP

    http://www.youtube.com/watch?v=r-rCf3ScrCA&feature=c
    4-overview-vl&list=PL7E845FE7742AE9EF

    Najzabawniejsze, że mówią w niej, żeby zwolnić z 65 do 60 km/h - bo to
    ratuje życie.

    W takiej kampanii liczby są podawane dowolnie - w zależności od
    polityki. Może za 5 lat będą identyczne reklamy każące zwolnić z 45 do 30.

    --
    MN

  • 8. Data: 2013-11-20 08:16:14
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-20 01:16, k...@g...com pisze:
    > Wkurwia mnie. Idzie pizdek po czterech piwach z tytką przed ryjem.
    Bo obywatel-podatnik, który więcej czasu spędzi w aucie jeżdżąc wolniej
    mniej będzie miał czasu na myślenie w domu, a myślenie obywateli jest
    zagrożeniem dla waaadzy.
    Jacek

  • 9. Data: 2013-11-20 08:17:43
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-20 07:56, Marcin N pisze:

    > W takiej kampanii liczby są podawane dowolnie - w zależności od
    > polityki. Może za 5 lat będą identyczne reklamy każące zwolnić z 45 do 30.

    Ciekawie się zacznie, jak będą namawiać do zwolnienia z 10km/h do zera :)

    Zmierzam do wykazania, że merytoryczna wartość takiego przekazu jest *ŻADNA*

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 10. Data: 2013-11-20 08:30:02
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-11-20 08:17, sqlwiel pisze:
    (...)
    > Zmierzam do wykazania, że merytoryczna wartość takiego przekazu jest
    > *ŻADNA*

    A kto mówi, że ma być jakakolwiek wartość merytoryczna? To jest
    _reklama_ - nie musi być mądra, ważne żeby mówić na ten temat i
    wywoływać emocje.
    pwz