    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 20 Nov 2013 02:18:55 +0100

    Dnia Wed, 20 Nov 2013 01:57:38 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Dnia Tue, 19 Nov 2013 16:16:43 -0800 (PST), k...@g...com
    rozjechany, na dodatek nie na chodniku. Dlaczego pan ekspert nie mówi że nie powinien
    wchodzić na jezdnię zanim się nie upewni że mu nic nie zagraża? Takimi akcjami
    utwierdzają kretynów że na jezdnię można sobie ot tak wejść i wszyscy mają się
    zatrzymać w miejscu. Dlaczego nie ma w tej akcji że jezdnia to dla pieszego wrogie
    środowisko.

    > Przecież pieszego co tak wlazł, to w tym spocie rozjechało.
    > I to tak definitywnie, na amen.
    > Co jeszcze chciałbyś dodać?
    > Że cierpiał przed śmiercią? :)
    >
    > Akurat przekaz skierowane do kierowców, to jest w tym spocie zamotany,
    > nudny i raczej nieskuteczny.
    > Jedyne do kogo taki spot trafi, to do pieszego - obrazem.

    A trescia nie ? To kierowca winny, 60 jechal.

    J.