-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Akcja Strzalka
Date: Sun, 5 Feb 2017 18:33:31 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 52
Message-ID: <o77nll$qja$2@node1.news.atman.pl>
References: <rt1fy07l2bj2$.1nn5wcv060yd7$.dlg@40tude.net>
<o76mma$u9u$2@node2.news.atman.pl> <o76n51$lp9$1@usenet.news.interia.pl>
<o770t3$jj6$1@news.mixmin.net> <o771qk$45l$1@node1.news.atman.pl>
<o77cvp$624$1@mx1.internetia.pl>
<58973ef2$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.170205.invalid>
<589752c9$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1486316022 27242 46.21.210.209 (5 Feb 2017 17:33:42 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Feb 2017 17:33:42 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.6.0
In-Reply-To: <589752c9$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 170205-0, 2017-02-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2598757
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-02-05 o 17:29, Poldek pisze:
>>> W dniu 2017-02-05 o 15:31, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
>>>> Zielone... ale WARUNKOWE. Bo najczęściej kolizyjne z inną nitką ruchu
>>>> i/lub z pieszymi.
>>
>>> Szanowni Państwo, nie wprowadzajmy dezinformacji na poważnej grupie.
>>> Tzw. "zielona strzałka" to jest CZERWONE światło i należy się
>>> bezwzględnie zatrzymać. To duże CZERWONE światło - proszę się uważnie
>>> przyjrzeć. Tak, ono tam zawsze jest.
>>
>> Temu nikt nie zaprzecza, tylko często i gęsto zamiast S-2 w prawo powinny
>> być ustawione S-3 (oddzielny pas), skoro te z prawej mają do swego
>> skrętu w
>> lewo S-3e (bez możliwości zawrócenia), piesi mają CZERWONE zarówno
>> przed jak
>> i po skręcie (nie ma tramwajów i lektyk...), i sens zatrzymania się przed
>> sygnalizatorem jest jakby żadem (ale czekam, może uświadomisz, że jednak
>> jest w przypadku opisanym powyżej).
>> To, że jeden Galas z kolejnym mu podobnym nie potrafi zrozumieć zapisu:
>> "9. Znaki i sygnały dotyczące organizacji ruchu [...] podane są
>> przykładowo."
>>
>> Nie ma powodu prawnego, żeby nie ustawiać S-3 w prawo -- no chyba. ze
>> troska
>> o budżet i braki w związku z 500+.
>>
>> Ja kiedys w Lublinie widziałem S-2 ze strzałką na wprost, i ta miała
>> powód,
>> bo skoro na przejściu nie było pieszych (a mieli zielone) to nie było
>> sensu
>> stać.
>
> Tu jest mowa o takiej małej zielonej strzałce w prawo, która zapala się
> pod/obok czerwonego światła na niektórych skrzyżowaniach. Nie zamierzam
> prowadzić tu dyskusji dot. jak powinno być oznakowane to, czy inne
> skrzyżowanie. Jedynie upominam się o elementarną prawdę, jaką jest to,
> że gdy pali się taka zielona strzałka, to kierującego obowiązuje przede
> wszystkim CZERWONE światło. Potem długo, długo nic, a dopiero potem ew.
> może się dokładnie rozejrzeć, wszystkim ustąpić pierwszeństwa i ew.
> zachowując szczególną ostrożność ruszyć udając się na zakręt w prawo.
> Takie są obowiązujące przepisy, niezależnie od tego, czy to się komuś
> podoba, czy też nie podoba. Nie jest prawdą, że "zielona strzałka" to
> znaczy "zielone do jazdy w prawo". To CZERWONE.
>
Przepis o zatrzymaniu się wprowadzili kiedy strzałka była metalowa
i było to logiczne. Teraz kiedy zostały tylko świecące i zapalając
się wpuszczają na znanych mi skrzyżowaniach tylko bezkolizyjnie sensu
ten przepis nie ma żadnego.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 05.02.17 18:45 Geneko
- 05.02.17 19:00 Budzik
- 05.02.17 19:00 Budzik
- 05.02.17 19:42 007
- 05.02.17 21:20 Adam
- 05.02.17 21:34 Poldek
- 05.02.17 21:40 xyz
- 05.02.17 21:42 Poldek
- 05.02.17 21:43 Poldek
- 05.02.17 21:58 Cavallino
- 05.02.17 22:00 z
- 05.02.17 22:00 Budzik
- 05.02.17 22:00 Budzik
- 05.02.17 22:05 z
- 05.02.17 22:06 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=