  • 21. Data: 2010-05-04 22:24:22
    Temat: Re: Akcesoria do Peugeota - gdzie w Warszawie?
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Dziękuję i pozdrawiam

    a ja dalej nie wiem w jakis sposob dywanik do bagaznika wplywa na
    oszczednosci :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 22. Data: 2010-05-05 12:43:35
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-04 22:24:22 +0200, "Piotrek" <...@...ru> said:

    > a ja dalej nie wiem w jakis sposob dywanik do bagaznika wplywa na
    > oszczednosci :)

    Rzadziej pierzesz tapicerkę?
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2010-05-05 15:54:27
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-05 12:43, Bydlę pisze:

    > Rzadziej pierzesz tapicerkę?
    > ;-)

    Pokrowiec jak się zbrudzi można odwrócić na drugą stronę ;) ;p

  • 24. Data: 2010-05-09 13:44:10
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Rzadziej pierzesz tapicerkę?

    dywanik tez trzeba czyscic :)
    ale rozumiem ze niektorzy maja podejscie do samochodu jak do oltarzyka, byle
    sie nei ubrudzil, nie zarysowal i wogole najlepiej nie uzywac bo sie cos
    stanie :)

    dla mnie to jest wozidlo z punktu A do punktu B a nie obiekt modlow wiec
    nadal nie widze sensu pakowania jakiegos dywanika do bagaznika :)

    --
    pzdr
    piotrek