-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
x01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i19jlb$3o8$1@inews.gazeta.pl>
<4c38a5da$0$17086$65785112@news.neostrada.pl>
<i1ahr6$7mf$1@inews.gazeta.pl>
<4c38d07a$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
<i1ajg8$cer$1@inews.gazeta.pl>
<4c38de57$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
<i1ank0$ot2$1@inews.gazeta.pl>
<4c38eeb0$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
<i1avkr$idf$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 11 Jul 2010 01:26:51 GMT
Lines: 31
Message-ID: <4c391ddb$0$17100$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1278811611 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17100 80.52.166.102:53939
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2296224
[ ukryj nagłówki ]A r t i e wrote:
> No ale w kompie sobie mogę konfigurować na tyle na ile ogranicza sprzęt.
> Np jak potrzebuje to mogę dać słaby proc i 16GB RAM i 2x3TB HD. Albo
> mocny proc i twardziel tylko 256GB ale za to szybsze SSD, w zależności
> od potrzeb.
Chyba jak sobie kupisz części na Allegro. Ew. tylko w niektórych
(tańszych) firmach. Jakiś czas temu szukałem laptopa z dużą matrycą i
wysoką rozdzielczością, ale kompletnie nie zależało mi na dużej mocy
obliczeniowej czy wydajności 3D. Takie modele praktycznie nie istniały.
Albo chcieli, żebym dopłacił drugie tyle za rzeczy, których nie
potrzebuje albo laptop miał beznadziejną matrycę. W końcu znalazłem, ale
nie było łatwo.
> Co ciekawe zdaje mi się że w pierwszych miesiącach dało się skofigurować
> nawet 200CGI z air.. Kiedyś gość z audi mi tłumaczył że quattro nie ma z
> najsłabszymi silnikami bo są po prostu na to za słabe i to ma sens
> techniczny, z airmatic dopiero w V6 to raczej pozorowany sens czyli
> "polityka handlowa".
Przyczyny mogą być całkiem racjonalne, dać, to się da połączyć prawie
wszystko, skoro do Żuka wkładają V6, ale możliwe że np. tańsze wersje są
produkowane w wg. jakichś uproszczonych procedur (żeby było taniej) i
dlatego nie można do nich zamontować niektórych, rzadziej zamawianych
elementów. Albo tak jest taniej z jakiegoś innego powodu. Generalnie
personalizacja kosztuje i to sporo w każdej branży, a wątpię, żeby tabuny
klientów były zainteresowane dość podstawową wersją + airmatic.
--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
Następne wpisy z tego wątku
- 11.07.10 10:32 DoQ
- 11.07.10 11:15 A r t i e
- 11.07.10 11:25 A r t i e
- 11.07.10 11:31 A r t i e
- 11.07.10 11:33 J.F.
- 11.07.10 11:35 A r t i e
- 11.07.10 11:45 J.F.
- 11.07.10 11:57 J.F.
- 11.07.10 13:17 A r t i e
- 11.07.10 23:35 to
- 11.07.10 23:54 to
- 12.07.10 09:23 CeSaR
- 12.07.10 10:08 DoQ
- 12.07.10 10:11 A r t i e
- 12.07.10 10:12 A r t i e
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka