    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 11 Jul 2010 01:26:51 GMT

    A r t i e wrote:

    > No ale w kompie sobie mogę konfigurować na tyle na ile ogranicza sprzęt.
    > Np jak potrzebuje to mogę dać słaby proc i 16GB RAM i 2x3TB HD. Albo
    > mocny proc i twardziel tylko 256GB ale za to szybsze SSD, w zależności
    > od potrzeb.

    Chyba jak sobie kupisz części na Allegro. Ew. tylko w niektórych
    (tańszych) firmach. Jakiś czas temu szukałem laptopa z dużą matrycą i
    wysoką rozdzielczością, ale kompletnie nie zależało mi na dużej mocy
    obliczeniowej czy wydajności 3D. Takie modele praktycznie nie istniały.
    Albo chcieli, żebym dopłacił drugie tyle za rzeczy, których nie
    potrzebuje albo laptop miał beznadziejną matrycę. W końcu znalazłem, ale
    nie było łatwo.

    > Co ciekawe zdaje mi się że w pierwszych miesiącach dało się skofigurować
    > nawet 200CGI z air.. Kiedyś gość z audi mi tłumaczył że quattro nie ma z
    > najsłabszymi silnikami bo są po prostu na to za słabe i to ma sens
    > techniczny, z airmatic dopiero w V6 to raczej pozorowany sens czyli
    > "polityka handlowa".

    Przyczyny mogą być całkiem racjonalne, dać, to się da połączyć prawie
    wszystko, skoro do Żuka wkładają V6, ale możliwe że np. tańsze wersje są
    produkowane w wg. jakichś uproszczonych procedur (żeby było taniej) i
    dlatego nie można do nich zamontować niektórych, rzadziej zamawianych
    elementów. Albo tak jest taniej z jakiegoś innego powodu. Generalnie
    personalizacja kosztuje i to sporo w każdej branży, a wątpię, żeby tabuny
    klientów były zainteresowane dość podstawową wersją + airmatic.