  • Data: 2012-03-27 14:24:43
    Temat: Re: AirDisk - czyli pliki z peceta na iPhone/iPad przez wifi
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-27 06:30, Pszemol pisze:
    > Chcesz zabraniać ludziom prowadzenia firm na podstawie swojej
    > oceny ich charakteru a narzekasz że Polska to kraj totalitarny?
    > Dziwna niekonsekwencja... :-)

    Czytałeś mój post? Jeśli tylko przeszedłeś wzrokiem przez litery, a nie
    przeczytałeś ze zrozumieniem to zrób to i dopiero wtedy odpowiadaj. Czy
    ja gdzieś napisałem, że to ja chcę robić?
    Wyraziłem zażenowanie, że WIELKI Stif z nadgryzionym jabłkiem zamiast
    mózgu poniżał ludzi z powodu słabości swojego charakteru i dla samego
    tylko kaprysu mieszał ich z błotem, jak wynika z książki o której
    rozmawiamy.
    Taki człowiek nie powinien prowadzić firmy z powodów czysto zdrowo -
    rozsądkowych, ale ja nie miałem zamiaru niczego mu zabraniać.
    Łapiesz tę subtelną różnicę?