  • Data: 2020-09-04 19:41:43
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-09-04 o 18:35 +0200, mk4 napisał:
    > Jak nie jak tak. Przeciez to co napisałes jest kompletnie z d wyjete
    > co co pozwolilem sobie podkreslic.

    Znaczy za nadmierną prędkość nie sposób dostać rachunku? Z mojego
    doświadczenia wynika jednak zupełnie co innego. Fakt - w Polsce od
    kilkunastu lat trudniej, ale jednak da się.

    > No i widac, ze jestes juz niezle cie przerylo skoro zaczynasz widziec
    > tu gdzies nawolywanie. No nic, ale takie zaczyna być społeczeństwo -
    > tchórzy i konfidentow.

    ...pisze anonimowy internauta, odważnie chowając się za 3-znakowym
    nickiem.

    > A nie tempomacik lewy pas (no bo te wjazdy, wyjazdy, drogi
    > podporzadkowane - a nawet zatoczki), moze słuchaweczki, klapki na
    > oczy i turlamy sie.

    W mieście jednak człowiek się raczej turla. Teren zabudowany to nie
    jest miejsce na wyścigi - ograniczenie 50 km/h nie służy tylko do
    tego, by utrudniać życie niedoszłym rajdowcom.

    Mateusz