  • Data: 2020-09-01 01:45:16
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello Poldek,
    >
    > Monday, August 31, 2020, 12:04:45 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Przydługawe nagranie przejazdu 1 km? Coś się plączesz w zeznaniach.
    > To, że Twój przeciwnik to kutas, który powinien odpowiadać KARNIE za
    > spowodowanie kolizji z premedytacją, to Ty też powinieneś zaliczyć
    > mandat za łamanie art. 16 ust. 4 PoRD. Jazda z maksymalną dozwoloną
    > prędkością nie upoważnia do blokowania lewego pasa. Niechęć do
    > manewrowania również.

    Ależ ja jechałem nawet ponad dopuszczalną. Lecz tak niewiele ponad, że w
    praktyce nie spotkałem się jeszcze z karaniem w Polsce za przekroczenie
    o 4-6 km/godz. Zresztą w ogóle nigdy nie spotkałem się w realu z
    karaniem w Polsce za prędkość. W swojej karierze zdarzyło mi się np.
    ostatnio przelecieć cały odcinek Warszawa-Konotopa -> Wrocław Południe
    ze średnią z całego odcinka ok. 180 i nic. Zero zainteresowania ze
    strony stróżów porządku.
    Wyjeżdżałem w niedzielę rano z Warszawy i w okolicach Konotopy, czy jak
    to miejsce się nazywa, gdzie zaczyna się A2 spokojnie turlałem się na
    tempomacie ustawionym na 150 km/godz. Oczywiście na lewym pasie. Nie
    będziemy teraz analizować, czy akurat wyprzedzałem, czy dojeżdżałem do
    zatoki przystankowej. W każdym razie w lusterku dostrzegłem mrugające
    charakterystyczne światła nadciągającego zza pleców czarnego Audi. Dałem
    mu moment na podniesienie ciśnienia i po chwili, gdy już zaczął się
    wahać, czy wziąć mnie z prawej, wtedy uczynnie zjechałem, a gdy mnie
    wyprzedził siadłem za nim i zapiąłem 200,- na aktywnym tempomacie. W ten
    sposób czarne Audi służyło mi za przepychacza i tak sobie lecieliśmy
    przez Polskę w niedzielny poranek A2->A1->S8-A8. W radio akurat nadawano
    ciekawą audycję Kościoła Luterańskiego. Nie wiem, czy mój przewodnik,
    pilot-przepychacz słuchał tego samego, ale wierzę, że dzięki tej
    modlitwie Opatrzność czuwała nad nami, a nie zatrzymał się ani razu na
    siku, więc ja też nie i rozstaliśmy się dopiero, gdy on poszedł w prawo
    na A4 ku granicy ojczyzny Grupy VAG, a ja w swoją stronę już spokojniej,
    na tempomacie w terenie zabudowanym znów ustawione 60...