  • Data: 2020-08-31 15:11:52
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest najlepszy pomysł w momencie, gdy przeciwnik przyjął
    > mandat. Jeśli miałeś zamiar dopierdolić, to trzeba było od razu
    > zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa i protestować przed
    > zamknięciem sprawy mandatem.

    To jest najlepszy pomysł, gdyż dla mnie najprostszy, a jest szansa, że
    obywatel dostanie czerwoną kropkę w badzie danych i konkretną zwyżkę OC
    w kolejnych okresach. A szczególnie, jeśli mu się coś podobnego powtórzy.
    Twój pomysł jest fajny, ale typu "a trzeba było wcześniej". Ja się nie
    pytam, co trzeba było wcześniej zrobić, a teraz jest już za późno, tylko
    co można teraz zrobić.
    I tak też uczyniłem - w aplikacji Warta, gdzie jest zarejestrowana
    szkoda pod właściwym numerem dodałem notatkę od siebie dla ubezpieczyciela.