  • 111. Data: 2020-09-01 18:50:51
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-09-01 01:51, Poldek wrote:

    > Nie wiem. Będę się zastanawiał. Dryndnę do przyjaciela?
    >
    >  Bo przecież
    >>

    > Jadę stabilnie, przewidywalnie, nie przekraczam obowiązujących
    > przepisów, nie wykonuję nagłych manewrów. Może byś mi podziękował, że
    > możesz wykonywać koło mnie swoje slalomy i nie wrabiam cię, jak bym mógł
    > łatwo, gdybym chciał być mniej sympatyczny?

    I co z tego? Jedziesz niewlasciwym pasem. Utrudniasz ruch. Zmuszasz
    innych do wykonywania niepotrzebnych manewrow jeśli chca jechac szybciej
    - np. musza cie objezdzac prawym.

    Zatem jak najbardziej lamiesz obowiazujace przepisy.

    --
    mk4

  • 112. Data: 2020-09-01 18:57:56
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-09-01 18:29, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup
    > A teraz sobie wyobraz, ze na tej austradzie jedzie ktos z tempomatem na
    > 100 ... no co, wolno mu, wyprzedza ciezarowki ...

    Wolno, wolno - o ile:

    1) podejmujac manewr wyprzedzania jest pewien, ze nie wymusi pierwszenstwa.

    2) jak jest luka miedzy ciezarowkami to zjezdza, aby mogli wyprzedzic go
    inni a nie ciagnie lewym bo nastepna jest za 200m.

    Zatem wolno ;)

    Wazne jednak jak sie to robi.

    --
    mk4

  • 113. Data: 2020-09-01 19:02:02
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-08-31 23:36, JDX wrote:
    > On 2020-08-31 14:24, collie wrote:
    > [...]
    > Jak utrudnia skoro ułatwia - daje spokojnie włączyć się autobusom czy
    > wyjeżdżającym z podporządkowanej tudzież posesji. Ułatwia oczywiście też
    > sobie. Utrudnia jedynie piratom. I słusznie - poprawia w ten sposób
    > bezpieczeństwo.

    Wlasnie widac jak poprawil. Gdyby zjechal to by poprawil. A tak...

    A co do ultawiania - to niech ulatwia, ale zgodnie z przepisami. Ulatwil
    i wraca na prawy a nie blokuje lewy. W koncu ma taki obowiazek.

    --
    mk4

  • 114. Data: 2020-09-01 19:35:39
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-01 o 18:30 +0200, mk4 napisał:
    > Wiec to twoje cyk to po prostu zwykle histora w stylu "a gdyby tam
    > twoja corka czy babcia szla".

    Zupełnie nie taka historia. Ot, ciekaw byłem czy nawołując publicznie
    do popełniania wykroczeń jesteś gotów ponieść za nie odpowiedzialność.
    Najwyraźniej nie - po prostu lubisz sobie popisać w internecie.

    Mateusz

  • 115. Data: 2020-09-01 19:48:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    On 2020-09-01 18:29, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    [...]

    >Wolno, wolno - o ile:
    >1) podejmujac manewr wyprzedzania jest pewien, ze nie wymusi
    >pierwszenstwa.

    Na legalnie jadacych, bo przeciez nie musi oczekiwac, ze Poldek zap*
    200 :-)

    >2) jak jest luka miedzy ciezarowkami to zjezdza, aby mogli wyprzedzic
    >go inni a nie ciagnie lewym bo nastepna jest za 200m.

    200m .. tak na granicy przyzwoitosci :-)

    Zakladajac dodatkowo, ze nie powinien zjezdzac ciezarowce tuz przed
    zderzak, tylko 50m przed nia ("polowa tacho"), i zjechac na lewy pas
    50m od nastepnej, to co - na 100m ma zjechac ? :-)

    >Zatem wolno ;)
    >Wazne jednak jak sie to robi.

    J.

  • 116. Data: 2020-09-01 20:30:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://phys.org/news/2020-09-small-self-organizing-
    autonomous-vehicles-significantly.html

    -----

  • 117. Data: 2020-09-01 20:32:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A może się ruskich jutubów naoglądał?

    -----

  • 118. Data: 2020-09-01 21:37:20
    Temat: Re: Agresywne. Lewy pas nie służy do cavallinowania.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Frakon" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w
    wiadomości

    >Lewy pas nie służy do cavallinowania.
    >Korona z głowy tamtemu nie spadła, jeżeli wyprzedził z prawej.

    Gorzej, jakby prawym cos jechalo i nie mogl wyprzedzic.

    >Bardzo dobrze, że są tacy co jadą lewym pasem z max dozwoloną
    >prędkością,
    >bo zmuszają cavallinów do jazdy z prędkością dopuszczalną.

    Taa, punkt widzenia zalezy od ...

    >Cały czas "trąbią", że nadmierna prędkość i zbyt mały odstęp
    >są przyczyną bardzo wielu wypadków.

    No, akurat taka jazda powoduje maly odstep :-)

    A ja tam twierdze, ze to nieuwaga pieszych i powolnych kierowcow jest
    glowna przyczyna wypadkow.
    Jakby taki rozejrzal sie przed wejsciem na pasy ...

    J.

  • 119. Data: 2020-09-01 23:27:26
    Temat: Re: Agresywne.
    Od: "Frakon" <j...@t...pl>

    > Nie - masz w ogóle na lewy nie wjeżdżać,
    > a jeśli musisz, to wrócić na prawy od razu.

    Pop...iło Cię ?
    Mam być masochistą i telepać sie prawym,
    bo jakiś d... musi zap...ać szybciej niż dozwolone ?

  • 120. Data: 2020-09-01 23:30:21
    Od: "Frakon" <j...@t...pl>

    > Łamie.

    > Bo go nie stanowią,