    Date: Thu, 29 Sep 2011 07:40:42 +0200
    From: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Africa Twin
    <o...@g...llgm.com> <j5uvin$dla$1@mx1.internetia.pl>
    <4e8314d2$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <27616977.2671.1317249349280.JavaMail.geo-discussion-forums@yqnk41>

    W dniu 2011-09-29 00:35, robertbig pisze:

    > Ale sa tez inne fajne i fajniejsze.

    I dlatego nie wszyscy jezdza AT :)

    > Bo czy spalanie 18 l/100km przy prędkości 160km/h a jednak słabej mocy to powód do
    dumuy ?

    Przy takiej predkosci nie spalila mi afra wiecej niz jakies 8 moze 9.
    Nie pamietam bo to jednostkowy przypadek byl, normalnie jezdze 120-130 i
    wtedy pali 6,5 do 7 jesli jest obladowany.
    Przyznam ze troche to meczace jak sie ma do pokonania >1000km autostrady
    i na autostradach czasami sobie mysle o zmienie sprzeta... ale pozniej
    dojezdzam i dochodze do wniosku ze jazda autostrada to tylko epizod i
    olewam :)

    > A tak to mamy jedynie dosyc efekciarski dupowóz dla miernych kierówców...

    I mnie tyle wystarcza.
    Nie mam ambicji wjezdzania tym motocyklem w teren, ani tez szybkiej
    jazdy pod autobanach.

    > Bo żadna nie ukończyła rajdu.
    > Tak to wyglada w praniu...

    A wiesz gdzie mozna znalezc informacje kiedy to dokladnie bylo, albo
    listy startowe ?
    Bo chyba nie slyszalem o takim starcie, HRC wystawial NXR-750.

    > Przypominam ,ze Meoni z garści wygrał Dakar na debiutujacym LC8 Adv.

    KTM to zupelnie inna bajka, no i 20-30 lat mlodsza kostrukcja, nie
    robiona do uzytku cywilnego 'na wzor' modelu rajdowego.

    > A taki KLR nedzny , zyje sobie w najlepsze .

    KLR konkuruje z xt/xr/dr650 a te modele zyja i maja sie bardzo dobrze.

    > Nawet go jedna armia przygarnęła i przerobiła na diesla.

    Harleya tez ;)

    > Dlaczego więc ścieto łeb "królowej" gdy była w sile wieku ???

    Tak na prawde to nie wiem co sobie dzial marketingu myslal, podejrzewam
    ze chodzilo o pozostawienie na rynku jednego duzego 'turystycznego
    enduro' czyli wiaderka. Po tych 15 latach produkcji afryka byla juz
    sprzetem przestarzalym i pewnie doszli do wniosku ze zapotrzebowanie na
    takie moto bedzie spadac. Do tego modernizacja AT musialaby obejmowac
    praktycznie wszystko zeby kalog-bojsi mogli sie brandzlowac
    porownywaniem jej parametrow z konkurencja. Pomylili sie co widac w
    cenach AT.

    pozdr
    newrom
    --