  • 21. Data: 2012-11-16 10:03:21
    Temat: Re: Aero2 zrywanie polaczenia
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Pamiętam mój pierwszy modem w 1993r., 1200bps bez korekcji/kompresji...
    > 50kB jpega z gołą babą ściągało się z BBSu całą wieczność ;)

    Nie przesadziłeś z datą?
    Internet w Polsce pojawił się z tego co wiem 95r, co do szybkosci to się
    zgodzę :)

  • 22. Data: 2012-11-16 10:05:04
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Tam, gdzie podkreśliłem.

    To chyba taka myśl porównawcza miała być :O)

  • 23. Data: 2012-11-16 12:18:51
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-16, o godz. 10:03:21
    "Amir" <d...@g...pl> napisał(a):

    > Nie przesadziłeś z datą?
    > Internet w Polsce pojawił się z tego co wiem 95r, co do szybkosci to
    > się zgodzę :)

    Nie - sierpień 1991. Na wiosnę 1993 roku uruchomiliśmy z
    kolegami pierwsze łącze stałe z firmy gdzie wtedy pracowałem na Wydział
    Chemii UW i dalej w świat. Łącze było symetryczne 33600bps na modemach
    Goramo BPh+. W czerwcu 1994 Stan Tymiński za pomocą BBS Maloka oferował
    jako pierwszy komercyjny dostęp do internetu. Szerszej publiczności
    inetrnet udostepniła w kwietniu 1996 roku Tepsa wprowadzjąc numer
    0202122. Trzy lata później były pierwsze SDI - pierwsze w PL łącza
    stałe "dla ludu".

    Zdrówko

  • 24. Data: 2012-11-16 13:21:49
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Nie - sierpień 1991. Na wiosnę 1993 roku uruchomiliśmy z
    > kolegami pierwsze łącze stałe z firmy gdzie wtedy pracowałem na Wydział
    > Chemii UW i dalej w świat. Łącze było symetryczne 33600bps na modemach

    To moze wy zostawiliście callback z UW albo Polibudy bo nie pamiętam :) to
    był piękny numer :)

  • 25. Data: 2012-11-16 13:23:53
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > inetrnet udostepniła w kwietniu 1996 roku Tepsa wprowadzjąc numer
    > 0202122. Trzy lata później były pierwsze SDI - pierwsze w PL łącza
    > stałe "dla ludu".

    I jako jeden z niewielu miałem wtedy łącze 2Mbit od tepsy :) nawet tepsa nie
    wiedziała że takie łącze mają jak dzwoniło się na BOK bo ciągle byłyu z tym
    problemy :) cena za miesiąc to chyba coś koło 1200zł :)

  • 26. Data: 2012-11-16 14:01:07
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-16, o godz. 13:21:49
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > To moze wy zostawiliście callback z UW albo Polibudy bo nie
    > pamiętam :) to był piękny numer :)

    Nie - jak pisałem to była stała linia dzierżawiona. W kolejnej firmie
    za zgoda jej prezesa od 1998 roku miałem callback do domu pracujący po
    kilka godzin dziennie a w weekendy praktycznie non-stop. Pracowało
    stabilniej niż 0202122 a w lokacji gdzie wtedy mieszkałem jakakolwiek
    oferta sieci dotarła dopiero ~2004 roku. Callback był na 56kbps.

    Zdrówko

  • 27. Data: 2012-11-16 17:47:15
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 14 Nov 2012 00:59:54 +0100, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >Oj nie tylko, nie tylko, można necior też spokojnie przeglądać.. (bez
    >video)

    youtube działa na aero całkiem sprawnie co prawda tylko w
    rozdzielczości 240p nie tnie ale jak komuś wyższa nie potrzebna to
    czego nie.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2012-11-16 19:00:55
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-11-14 12:22, Animka pisze:

    > To chyba musieli bardzo długo czekać jeśli to było Aero2. Nie wiem czy
    > Aero2 to dawna neostrada (raczej nie).
    > Mnie z internetu po kablu instalka czy jakiś duży plik ściąga się w
    > mgnieniu oka. Dlatego nie mam cierpliwości do Aero2. W telefonie to może
    > jest przydatne, ale ja nie stosuję w telefonie.

    to ty skrytykowałaś Aero2 z powodu tej 512?
    :))) nic dodać i nic ująć
    A tak na marginesie co ma neo do aero?

  • 29. Data: 2012-11-16 19:01:46
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-11-14 13:42, Q pisze:
    > Animko / ZBK czy jakich tam jeszcze aliasow uzywasz,
    > oj mloda musisz byc bardzo, ze nie wiesz co to neostrada,
    > ale zeby laczyc ja z aero2?...

    no racja, młodym można być - doświadczeniem

  • 30. Data: 2012-11-16 19:02:47
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-11-15 13:54, Animka pisze:
    > Nie wiem o co wam chodzi. Gdzie ja neostradę łączyłam z aero2? Jakis
    > pijany chyba to napisał. Proszę mnie nie plątać w swoją pomroczność!
    > Aero2 to w moim komputerze połączenie przez modem. Wyłączałam kabel Lan
    > z gniazdka.
    > Teraz modem jest wyjety z komputera, bo nie używam aero2.

    nie pal tego więcej :)