  • 1. Data: 2012-11-13 23:13:37
    Temat: Aero2 zrywanie polaczenia
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Tak jakos od tygodnia pogorszyla jakosc internetu z Aero2.
    W-wa Mokotow.
    Zamiast stabilnej godziny, polaczenie zrywa srednio 4-5 razy na godzine.
    Cos nie tak z Aero2 czy u mnie z modemem (router juz wyeliminowalem)???
    --
    TA

  • 2. Data: 2012-11-14 00:31:08
    Temat: Re: Aero2 zrywanie polaczenia
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 23:13, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > Zamiast stabilnej godziny, polaczenie zrywa srednio 4-5 razy na godzine.
    > Cos nie tak z Aero2 czy u mnie z modemem (router juz wyeliminowalem)???

    To Aero2 nadaje się tylko do pisania na grupy dyskusyjne i wysyłanie za
    pomocą Hamstera. Jakiegoś pliku, np. instalki z internetu nie ma co
    pobierać za pomocą internetu Aero2, bo można zawału serca dostać. To
    Aero2 to jakiś koszmar.

    --
    animka

  • 3. Data: 2012-11-14 00:59:54
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 14.11.2012 o 00:31 Animka <a...@w...pl> pisze:

    > To Aero2 nadaje się tylko do pisania na grupy dyskusyjne

    Oj nie tylko, nie tylko, można necior też spokojnie przeglądać.. (bez
    video)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 4. Data: 2012-11-14 07:31:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2012 00:31, Animka pisze:
> [...]
    > pomocą Hamstera. Jakiegoś pliku, np. instalki z internetu nie ma co
    > pobierać za pomocą internetu Aero2, bo można zawału serca dostać. To

    To ciekawe, jeszcze całkiem nie tak dawno ludzie płacili niemałą kasę za
    Neostradę 512 i ściągali "instalki".

    --
    pozdr.

  • 5. Data: 2012-11-14 07:55:34
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-14 00:31, Animka pisze:

> [...]
    > za pomocą Hamstera. Jakiegoś pliku, np. instalki z internetu nie ma co
    > pobierać za pomocą internetu Aero2, bo można zawału serca dostać. To

    W jakim sensie koszmar? Rozłącza częściej niż raz na godzinę, nie osiąga
    deklarowanej prędkości transferu 512Kb/s? Czy może chodzi o coś jeszcze
    innego?

  • 6. Data: 2012-11-14 11:17:54
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Oj nie tylko, nie tylko, można necior też spokojnie przeglądać.. (bez
    video)

    Mi youtube działa płynnie i nic nie zrywa na aero2

    pozdrawiam
    AT

  • 7. Data: 2012-11-14 12:22:35
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-14 07:31, DoQ pisze:

    > To ciekawe, jeszcze całkiem nie tak dawno ludzie płacili niemałą kasę za
    > Neostradę 512 i ściągali "instalki".

    To chyba musieli bardzo długo czekać jeśli to było Aero2. Nie wiem czy
    Aero2 to dawna neostrada (raczej nie).
    Mnie z internetu po kablu instalka czy jakiś duży plik ściąga się w
    mgnieniu oka. Dlatego nie mam cierpliwości do Aero2. W telefonie to może
    jest przydatne, ale ja nie stosuję w telefonie.

    --
    animka

  • 8. Data: 2012-11-14 12:23:27
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-14 07:55, Trybun pisze:

    > W jakim sensie koszmar? Rozłącza częściej niż raz na godzinę, nie osiąga
    > deklarowanej prędkości transferu 512Kb/s? Czy może chodzi o coś jeszcze
    > innego?

    Wlecze się niemiłosiernie!

    --
    animka

  • 9. Data: 2012-11-14 13:18:29
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał

    > W-wa Mokotow.

    O, ziomal ;)
    Z Aero2 nie korzystam stale ale...
    Do SGS wsadziłem kartę Plusa (abo) i też mniej więcej od tygodnia, może ciut
    więcej, nie mam EDGE tylko GPRS.
    Coś chyba przekombinowali z tym łączeniem sieci. HSDPA też jakby bardziej
    obciążone się wydaje...

    M.

  • 10. Data: 2012-11-14 13:31:33
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Tak jakos od tygodnia pogorszyla jakosc internetu z Aero2.
    > W-wa Mokotow.

    Od grubo ponad tygodnia - sa dni, ze nie mam aero2 na wiele godzin.
    Trojmiasto.