  • 21. Data: 2014-05-09 14:03:30
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-05-09 11:21, *Trybun* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Właśnie to trochę dziwne - w telefonie nie jestem w stanie wpisać kodu,
    > włączam inną kartę Aero2 na tablecie,a tu internet jest bez żadnego
    > wpisywania kodu. Chyba nie ma jasnych reguł do konieczności wpisywania
    > tego hasła, jest to pewnie generowane losowo.

    U mnie tylko raz pojawiła się konieczność wpisania captcha (jak tylko to
    wprowadzili) od tego czasu łączyłem się kilkanaście razy przez modem 3G
    i korzystałem z neta bez wpisywania kodu. Moje sesje nie trwały dłużej
    niż 45-50 minut (używam Aero2 tylko okazjonalnie).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 22. Data: 2014-05-09 14:48:45
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 536c9e51$0$2375$6...@n...neostrada.pl

    > Telefon reklamowano jako dedykowany do Aero2.
    > Zastanów się tez nad tym, jak używali ci,
    > którym bateria starczała na tydzień. :)
    > Warto kupować tak drogi i tak ciężki
    > telefon, aby z niego nie korzystać?

    Na reklamy zupełnie nie ma co zwracać uwagi. Czy widziałeś jakiegoś
    producenta który reklamuje swój produkt w sposób pozostawiający miejsce
    na wątpliwości że inni mogą produkować coś lepszego?
    Czytałem sporo opinii o tym telefonie, gdzieś tak w 90ciu procentach
    wychwalających czas działania baterii, i gdyby nie twoje uwagi, to z
    pewnością także bym go już miał. Wydawał się być ideałem na wyprawy do
    lasu, czy na wodę.

  • 23. Data: 2014-05-09 14:49:39
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-09 11:51, dizel pisze:

    > O tym właśnie pisałem te trudne kody pojawiają się okresowo, nie ma w
    > tym nic nadzwyczajnego, wystarczy sobie poczytać jak działa captcha, w
    > artykule na jdtech jest to dość prosto wyjaśnione.
    > Zresztą lepiej nie klepać kodu jak się nie jest pewnym tylko masz przy
    > okienku przycisk odśwież, odświeżasz dopóki nie trafisz na jakiś kod
    > który będziesz prawie pewny że odczytasz.
    Na czym polega captcha to ja wiem bez wchodzenia na stronę "jdtech", ale
    w tym przypadku wydaje mi sie że Żak może kreować rzeczywistość.
    No i właśnie tak robiłem - te 20 prób to przypadki w których mi się
    wydawało że jednak coś tam widzę, odświeżań kodu to zrobiłem chyba ze sto...

    > Sama przeglądarka może nie wystarczyć trzeba się jeszcze do usług
    > google zalogować, wystarczy że ktoś ma tam pocztę. W dobie androida to
    > chyba nie problem. Ale to w przypadku jak kody będą zamazane jak
    > ostatnio, bo nie zawsze tak jest.

    Jasne, mam konto pocztowe w Google.

    > Może to artykuł sponsorowany.
    >
    > Kto korzysta z aero 2 to polecam śledzić tę stronę: http://jdtech.pl
    >
    > Pozdrawiam

    No ale po co Żak by miał płacić za takie artykuły?

    Ten jdtech to też nie wyrocznia i oaza mądrości. Widziałem tam sążnisty
    wątek z rozważaniami czy zdublowanie kilku kart Aero2 podniesie szybkość
    transferu o kolejne 512 Kb/s na komputerze...

  • 24. Data: 2014-05-09 14:50:45
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > aby leczyć kręgosłup... Gdy gripex sprawił, że wróciło mi powonienie,
    > poczułem straszliwy odór przypominający rozkładającą się zdechłą mysz...
    > Wydzieliny piłki gryzą gardło i są smrodliwe -- ale przeziębienie
    > sprawiło, iż nie czułem smrodu a gryzieniem nie przejmowałem się...
    > Piłka nie śmierdzi zbyt mocno (lekko śmierdzi) do czasu napompowania...
    >
    > Gdzie to odnieść? -- do sklepu, do Sanepidu, na policję?...
    >
    > Piłka z Auchan, z polskiej firmy, wykonana rzekomo z ABSu.
    > Na dodatek nie kosztowała mało -- chyba bez grosza 5 dych.

    W dzisiejszych czasach to wszystko może zaszkodzić człowiekowi, tak samo
    piłka wykonana z jakiegoś sztucznego paskudztwa, jak telefon czy ów
    Gripex. Jeżeli już naprawdę trzeba to leki brać tylko te przepisywane na
    receptę. Tylko takie są kontrolowane więcej niż raz, przy wydawaniu
    certyfikatu. Takich treningowych piłek pewnie nikt nie kontroluje w
    Polsce pod kątem szkodliwości dla zdrowia. I nie jest tak że nie mamy
    żadnych organów kontroli, zostały po PRLu wszystkie organy kontrolne, a
    nawet powstały nowe, ale komu z nich coś by tam chciało się
    kontrolować.. One dzisiaj służą tylko do statystyk, że to niby państwo
    sprawne i ma swoje organy kontroli. Demokracja, q*wa!

  • 25. Data: 2014-05-09 14:50:52
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-09 11:46, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Nie mam nic do capchy choć jest mega wqr.... ale niech zrobią taką
    > którą się da spokojnie odczytać ... my na swoim portalu też daliśmy
    > capcia ale jest czytelny a przynajmniej tak mi się wydaje
    > http://www.vin-decoder.net/ dać taką i nie będzie problemu.

    I pewnie sporo ludzi by nic przeciw niej nie miało. Ale tu najwyraźniej
    chodzi nie o odsiew torrentowców a zniechęcenie normalnych użytkowników
    do korzystania z Aero2.

  • 26. Data: 2014-05-09 14:59:59
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 09 May 2014 14:49:39 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Ten jdtech to też nie wyrocznia i oaza mądrości. Widziałem tam sążnisty
    >wątek z rozważaniami czy zdublowanie kilku kart Aero2 podniesie szybkość
    >transferu o kolejne 512 Kb/s na komputerze...

    Oczywiście że nie jest wyrocznią. Jest blog i forum, mam nadzieję że
    dotarłeś do obu.
    Co do tych rozważań to jest to uzasadnione, bo jest to możliwe przy
    użyciu 2 kart sim ale nie będę wchodził w szczegóły bo to nie jest
    zgodne z regulaminem.
    To było przed wprowadzeniem kapcia, nie wiem czy teraz kapeć by jakoś
    w tym nie przeszkadzał.
    Piszę o jdtech bo jak piszesz że 2 tygodnie temu były normalne kody, a
    dziś są zamazane to raczej nie wiesz co się dzieje z siecią na
    bierząco i wyciągasz wnioski na podstawie chwilowego użytku, a to nie
    jest miarodajne.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2014-05-09 15:03:36
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 09 May 2014 14:59:59 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >dziś są zamazane to raczej nie wiesz co się dzieje z siecią na
    >bierząco i wyciągasz wnioski na podstawie chwilowego użytku, a to nie

    To samo z promocją lion i orange więc albo masz niefart albo jesteś
    klakierem jakiejś konkurencji bo wszystkim działa a tobie ciągle nie i
    wszystko negujesz.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2014-05-09 15:48:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 536ccea7$0$2162$6...@n...neostrada.pl

    > Na reklamy zupełnie nie ma co zwracać uwagi. Czy widziałeś jakiegoś

    Nie tyle reklamy to mówiły, co napis na pudełku i różne opisy ,,techniczne''.

> [...]
    pewnością także bym go już miał.
    > Wydawał się być ideałem na wyprawy do lasu, czy na wodę.

    Więc z kartą Aero2 i z włączonym ekranem oraz
    z włączonym o. GPS wytrzymać mógł około 5 godzin.
    Bez włączania wytrzymałby znacznie dłużej. ;)

    Nie ma ani 1 GB RAMu, ani 2/3 GB -- jak informuje
    producent, ale nieco ponad 1/2 GB. Obciążenie kilkoma
    aplikacjami naraz może być ryzykowne -- przykładowo
    słuchanie radia i zapisywanie śladu może nie dać
    się. :)

    Overmax na razie dobrze sobie radzi, choć preinstalowana
    aplikacja (Onet cośtam) wywraca system -- następuje restart.

    Monstera wywracała aplikacja GoogleEarth.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2014-05-09 16:00:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 536ccf20$0$2162$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > człowiekowi, tak samo piłka wykonana z jakiegoś
    > sztucznego paskudztwa, jak telefon czy ów Gripex.
    > Jeżeli już naprawdę trzeba to leki brać tylko te

    () Lekarze najchętniej przepisują antybiotyki.

    () Każda moja wizyta u lekarza rodzinnego
    skutkowała pogorszeniem stanu zdrowia,
    dlatego wolałem zdać się na siebie.
    Ucho nieco wyzdrowiało, ale zbyt szybko
    przeziębiłem się ponownie i mój ogólny
    stan zdrowia nieco pogorszył się.

    Co do zawrotów głowy -- nasilały się wtedy,
    gdy wchodziłem do pokoju, w którym była piłka.
    Do zawrotów głowy dołączał silny ból głowy
    i drapanie w gardle.

    Po przyjęciu leku (po połknięciu tabletki)
    nie zauważałem pogorszenia stanu.

    Wcześniej łykałem takie tabletki i nie
    odnotowywałem ,,efektów specjalnych''.

> [...]
    > nowe, ale komu z nich coś by tam chciało się
    > kontrolować.. One dzisiaj służą tylko do statystyk,
    > że to niby państwo sprawne i ma swoje organy

    Kontrola toksyczności musi być zawsze. Nie można
    produkować tego, co truje. Chleba czy piłek... Są
    substancje dozwolone i są substancje zabronione...

    Ogólnie rzecz ujmując -- zabijanie ludzi jest zabronione. ;)

    Natomiast nie uda się kontrolowanie każdej sztuki sprzedawanego towaru.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2014-05-09 16:17:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >I pewnie sporo ludzi by nic przeciw niej nie miało. Ale tu
    >najwyraźniej chodzi nie o odsiew torrentowców a zniechęcenie
    >normalnych użytkowników do korzystania z Aero2.

    Im wiecej osob zrezygnuje, tym wiecej zarobia operatorzy na platnym
    dostepie :-)

    J.