  • 11. Data: 2014-05-09 07:36:15
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 536bb3bd$0$2238$6...@n...neostrada.pl

    > liter i cyfr - reszta jest po prostu nieczytelna. Jak z tym sprawa wygląda u Was?

    Obie Aero2 karty są wyciągnięte. Nawet nie próbuję.

    Zysk? Monster nie wariuje i długo trzyma na jednym ładowaniu.
    Doszło do tego, że aby przejść na ,,fabryczny'' launcher,
    musiałem w Novej zdjąć ustawienia domyślne, bo samoistnie
    nie wywracała się...

    Można więc powiedzieć wprost -- Aero2 nie współpracuje z Monsterem poprawnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-05-09 08:00:22
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Już to gdzieś pisałem. Solorz to sprytnie wymyślił bo mechanizm
    captcha należy do google i poziom jego trudności to jest wynik tego że
    dużo błędnych kodów jest wpisywanych więc automatycznie dla wszystkich
    użytkowników kody stają się bardziej nieczytelne. Taka
    odpowiedzialność zbiorowa.
    Więc Aero 2 ma wymówkę że to nie od nich zależy tylko z winy
    użytkowników:)
    Druga sprawa jest taka żeby nie komplikować to jak ktoś nie jest w
    stanie odczytać kodu to powinien kliknąć odśwież wtedy dostanie
    kolejny kod, czasem się zdarza że już jest do odczytania, a jak nie to
    klikamy aż znajdziemy taki który jesteśmy w stanie odczytać.
    Trzecia sprawa to to że prawdopodobnie jeśli jesteś zalogowany do
    usług google i korzystasz z chrome to wtedy dla ciebie kod staje się
    łatwiejszy do odczytania, nie testowałem tego ale jest do tego artykuł
    na jdtech.
    Więc teoretycznie można by się zalogować do usług google na jednej
    przeglądarce a net na drugiej przeglądać i wtedy kapeć powinien być do
    odczytania bez problemu.
    Co do samego aero czy coś się zmieniło? Nic dalej jest jak było u
    innych znajomych to samo jak u niektórych było ciężko nawet z
    otwarciem strony, tak jest dalej.

    PS
    Głupi tytuł newsa bo jak może coś przyspieszyć jak prędkośći nie były
    zwiększane.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-05-09 11:04:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" 2...@4...com

> [...]
    > to jest wynik tego że dużo błędnych kodów jest wpisywanych
    > więc automatycznie dla wszystkich użytkowników kody stają

    A skoro stają się nieczytelne -- zwiększa się liczba
    błędów, co pociąga za sobą zwiększenie nieczytelności...

    Jak już napisałem -- ja odłożyłem karty Solorza-Łajdaka-Żaka.

    -=-

    Szkoda, że w obecnej RP panuje komunizm -- gdyby panował
    tu zwyczajny kapitalizm, Solorz długo by nie pociągnął na
    takim oszustwie, bo straciłby klientów. Ale w komunistycznej
    RP dostał zapłatę z góry od całego narodu. :)

    A może to nie żaden komunizm, ale socjalizm narodowy?

    jeden internet, jedna firma, jeden Solorz

    ajn folk, ajn rajch, ajn firer]
    jeden naród, jedna Rzesza, jeden wódz

    Czy aby Aero2 nie dla ,,socjalnych'' szykowano?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Wracam z zaświatów. :) Jeszcze do końca nie uzdrowiłem
    ucha, a zostałem napadnięty trucizną, której (z powodu
    czegoś na kształt kataru) nie wykryłem na czas za pomocą węchu. Objawy
    (głownie zawroty głowy) miałem takie, jakie przewiduje producent leku
    na przeziębienie, toteż podejrzenie moje padło na lek i jego uboczne
    skutki uboczne. I lek ten zacząłem przyjmować we środę wieczorem, i tę
    piłkę wtedy rozpakowałem, napompowałem, przygotowałem do ćwiczeń
    a nawet trochę z nią poćwiczyłem...

    Szybko jednak odrzuciłem te podejrzenia, gdyż po zażyciu leku czułem
    się lepiej a ponadto do tej pory ten lek (najpierw gripex, teraz coś
    podobnego) nie powodował u mnie żadnych problemów. (poza drenażem
    kieszeni) Trucicielem okazała się piłka gimnastyczna, którą kupiłem
    aby leczyć kręgosłup... Gdy gripex sprawił, że wróciło mi powonienie,
    poczułem straszliwy odór przypominający rozkładającą się zdechłą mysz...
    Wydzieliny piłki gryzą gardło i są smrodliwe -- ale przeziębienie
    sprawiło, iż nie czułem smrodu a gryzieniem nie przejmowałem się...
    Piłka nie śmierdzi zbyt mocno (lekko śmierdzi) do czasu napompowania...

    Gdzie to odnieść? -- do sklepu, do Sanepidu, na policję?...

    Piłka z Auchan, z polskiej firmy, wykonana rzekomo z ABSu.
    Na dodatek nie kosztowała mało -- chyba bez grosza 5 dych.

  • 14. Data: 2014-05-09 11:21:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-08 22:04, marfi pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości
    >

    > Bezpośrednio po wprowadzeniu captcha nie udało mi się połączyć -
    > zrezygnowałem na kilkanaście dni.
    >
    > Od tego czasu używałem awaryjnie aero dwa razy - w obu przypadkach
    > nie musiałem NIC wprowadzać i działało bardzo sensownie (2 sesje
    > poniżej 15 minut)

    Właśnie to trochę dziwne - w telefonie nie jestem w stanie wpisać kodu,
    włączam inną kartę Aero2 na tablecie,a tu internet jest bez żadnego
    wpisywania kodu. Chyba nie ma jasnych reguł do konieczności wpisywania
    tego hasła, jest to pewnie generowane losowo.

  • 15. Data: 2014-05-09 11:22:12
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-08 22:42, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > To znaczy, że 25% użytkownikom (względnym) skutecznie utrudniono dostęp

    I warto dla upieprzenia owych 25% użytkowników uprzykrzać życie
    wszystkim klientom? ;-)

  • 16. Data: 2014-05-09 11:22:26
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > nie wywracała się...
    >

    > Można więc powiedzieć wprost -- Aero2 nie współpracuje z Monsterem

    Może faktycznie twoja Bestia była tak słaba tylko za sprawą Aero2...?

  • 17. Data: 2014-05-09 11:22:54
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-09 08:00, dizel pisze:
> [...]
    > otwarciem strony, tak jest dalej.
    >
    > PS
    > Głupi tytuł newsa bo jak może coś przyspieszyć jak prędkośći nie były

    No nie wiem, jak juz pisałem - około dwu tygodni temu wpisywanie kodu
    nie sprawiało mi najmniejszych problemów, teraz, na dzień dzisiejszy ta
    konieczność stała się barierą nie do przebrnięcia. 20 prób i wszystko na
    nic - "hasło nieprawidłowe", czy jakoś tak..

    Oj, to cenna rada(?), spróbuję ten kod wpisać z przeglądarki Chrome..

    Zgadza się - tytuł głupi, ale treść wiadomości jeszcze bardziej głupia.

  • 18. Data: 2014-05-09 11:46:02
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > cyfr - reszta jest po prostu nieczytelna. Jak z tym sprawa wygląda u Was?
    > Bo jak dla mnie Żak w zakłamaniu i sianiu fałszywej propagandy przebija

    Nie mam nic do capchy choć jest mega wqr.... ale niech zrobią taką którą się
    da spokojnie odczytać ... my na swoim portalu też daliśmy capcia ale jest
    czytelny a przynajmniej tak mi się wydaje http://www.vin-decoder.net/ dać
    taką i nie będzie problemu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 19. Data: 2014-05-09 11:51:44
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 09 May 2014 11:22:54 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

> [...]
    >konieczność stała się barierą nie do przebrnięcia. 20 prób i wszystko na
    >nic - "hasło nieprawidłowe", czy jakoś tak..

    O tym właśnie pisałem te trudne kody pojawiają się okresowo, nie ma w
    tym nic nadzwyczajnego, wystarczy sobie poczytać jak działa captcha, w
    artykule na jdtech jest to dość prosto wyjaśnione.
    Zresztą lepiej nie klepać kodu jak się nie jest pewnym tylko masz przy
    okienku przycisk odśwież, odświeżasz dopóki nie trafisz na jakiś kod
    który będziesz prawie pewny że odczytasz.

    >Oj, to cenna rada(?), spróbuję ten kod wpisać z przeglądarki Chrome..

    Sama przeglądarka może nie wystarczyć trzeba się jeszcze do usług
    google zalogować, wystarczy że ktoś ma tam pocztę. W dobie androida to
    chyba nie problem. Ale to w przypadku jak kody będą zamazane jak
    ostatnio, bo nie zawsze tak jest.

    >Zgadza się - tytuł głupi, ale treść wiadomości jeszcze bardziej głupia.

    Może to artykuł sponsorowany.

    Kto korzysta z aero 2 to polecam śledzić tę stronę: http://jdtech.pl

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-05-09 13:57:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 536c9e51$0$2375$6...@n...neostrada.pl

    > Może faktycznie twoja Bestia była tak słaba tylko za sprawą Aero2...?

    Telefon reklamowano jako dedykowany do Aero2.
    Zastanów się tez nad tym, jak używali ci,
    którym bateria starczała na tydzień. :)
    Warto kupować tak drogi i tak ciężki
    telefon, aby z niego nie korzystać?

    --