eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAero2 - miesiac minal i zadnego znakuRe: Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
    Date: Wed, 26 Oct 2011 19:17:17 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <j89mbt$6up$1@news.onet.pl>
    References: <j8958a$6cp$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: coq128.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1319656637 7129 83.31.196.128 (26 Oct 2011 19:17:17 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Oct 2011 19:17:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: XanaNews/1.19.1.320
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1019639
    [ ukryj nagłówki ]

    Q wrote:
    > Minal juz miesiac (albo i dluzej) odkad wyslalem polecony
    > do Aero2 i do tej pory nie otrzymalem od nich zadnego znaku
    > (ani telefonicznie, ani mailem, ani pisemnie).

    Sporo osób alarmuje o tym, że nie dostaje żadnych maili z
    potwierdzeniem, że karta została przydzielona i/lub wysłana mimo, że
    karta ostatecznie dotarła. Niestety nie mogę tego potwierdzić (ja i
    znajomi, których przypadki mogłem sprawdzić - wszyscy powiadomienia
    dostali) i zrzucam to na takie problemy, jak filtry antyspamowe, czy
    błędnie/niewyraźnie wypełniony formularz zamówienia (chodzi o pole email).

    > Na maila tez nie odpowiedzieli.

    Niestety - tego problemu ciągle nie rozwiązali.

    > Ktos z Was wie ile czeka sie teraz na karte sim

    Aktualną analizę czasu oczekiwania (i liczby wydanych kart) masz tutaj:
    http://jdtech.pl/2011/10/aero2-czwarta-analiza-liczb
    y-wydanych-kart-i-czasu-oczekiwania.html
    Dodatkowo na pasku bocznym bloga (na każdej podstronie) masz
    orientacyjną informację "Do dziś Aero2 wydało karty..." z datą, do której
    obsłużyli zamówienia. Data ta dotyczy (zgodnie z zapewnieniami Aero2)
    momentu otrzymania przez nich wpłaty kaucji na konto. Informacja
    oczywiśie orientacyjna, bo opiera się o dane przekazywane przez osoby,
    które karty już odebrały lub dostały odpowiednie powiadomienia.

    > lub w ogole jakis znak z ich strony?

    Walcz dzielnie mailem, telefonem albo jak zaproponowali koledzy -
    osobiście.

    Jakub

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: