  • Data: 2012-06-03 13:41:35
    Temat: Re: Aero2 + Motorola Milestone
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    astro wrote:
    > Na szczescie wbrew opiniom widywanym w roznych miejscach (w tym
    > "Niestety Motorola Milestone z domyslnym firmware odmawia wspolpracy z
    > kartami, ktore maja blokade TS11."

    http://jdtech.pl/2011/08/aero2-jak-sprawdzic-czy-moj
    -telefon-lub-modem-bedzie-dzialal.html
    > uruchomienie sprowadza sie do ustawienia APN "darmowy", po czym
    > polaczenie jest bez problemu nawiazywane. Internet dziala! Byc moze
    > Aero2 w nowszej serii kart zmieniala jakies ustawienia.

    Tamta sprawa się wyjaśniła - moja motka miała aktualizowany ręcznie
    system, a nie przez automatyczną aktualizację - efektem tego jest właśnie
    niezgodność z Aero2. Generalnie temat dawno nieaktualny, ale dzięki za
    informację, w sumie warto dodać komentarz do tej informacji.

    Jakub