  • 41. Data: 2012-02-27 18:17:14
    Temat: Re: Aero2 BDI odbior w Warszawie
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    27.02.2012 17:50 Michal Sawicki <m...@g...com> w wiadomości
    <news:e894d906-892d-497d-9fc4-d5b3ae0a28e0@gr6g2000v
    bb.googlegroups.com>
    napisał(a):

    > Faktycznie. Dzięki. Przy okazji - wygląda na to, że Aero2 ma BTS w
    > Grójcu, czego nie widać na http://bts-gsm.eu/uke/ .
    > Jest gdzieś bardziej aktualna mapka?

    UKE publikuje aktualne wykazy pozwoleń każdego dziesiątego dnia
    miesiąca. Na stronie bts-gsm.eu nie widzę daty aktualizacji danych. Na
    stronie http://mapa.btsearch.pl/ masz dane zgodne z wykazem z 10 lutego
    (przynajmniej tak twierdzą autorzy strony). Ewentualnie możesz sobie
    pobrać plik z wykazem ze strony UKE i przerobić go sobie na plik KML
    zgodny z Google Maps/Earth
    (http://code.google.com/intl/pl/apis/kml/documentati
    on/kml_tut.html).

    --
    Mateusz Berlik

  • 42. Data: 2012-02-27 19:36:30
    Od: Michal Sawicki <m...@g...com>

    On 27 Lut, 19:17, berloo <p...@w...berloo.ovh.org> wrote:

    > Na
    > stroniehttp://mapa.btsearch.pl/masz dane zgodne z wykazem z 10 lutego
    > (przynajmniej tak twierdzą autorzy strony).

    No i ta jest nowsza - sa na niej aż 2 BTSy Aero2 w Grójcu - 2 razy
    więcej niż Playa. ;).
    A zmieniając nieco temat - na obydwu mapkach jest stacja Plusa w
    Belsku. Jakoś chyba nigdy nie udało mi się do niej zalogować..

    M.

  • 43. Data: 2012-02-28 01:44:29
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-26 01:00, cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Michal Sawicki"<m...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...

    > Jak znam zycie to wlasnie problem lezy w "Nokii" :)

    Odebrałam w czwartek tę kartę, ale jakoś nie mialam czasu jej
    rozpakować, obejrzeć.
    Miła pani powiedziała, że te karty działaja raczej tylko w ajfonach (czy
    jak im tam).
    Ja modemu nie mam, mam łącze stałe i bramkę Voip + router WiFi, więc sie
    nie spieszę z wkładaniem tej karty do telefonu.
    Dostałam tam dodatkowo jakieś karty sim w Rodzinie. Ważne 2 lata. Na
    każdej karcie jest po jakieś 1,60 zł. Chyba trzeba by było w takim razie
    numer telefonu zamówić, ale jak na dzień dzisiejszy mi się nie spieszy.

    --
    animka

  • 44. Data: 2012-03-01 17:27:46
    Od: Michal Sawicki <m...@g...com>

    On 22 Lut, 22:36, "cpt. Nemo" <c...@a...pl> wrote:

    > Ja jeszcze w Warszawie nie spotkalem takiego miejsca gdzie nie dzialqalo
    > by mi Aero2 w samochodzie, co nie znaczy ze takich miejsc byc nie moze
    > :)

    W samochodzie to może, ale w pociągu gorzej. W ogóle nie ma zasięgu na
    linii średnicowej od Ochoty do Powiśla. Nawet na dworcu Śródmieście.

    M.

  • 45. Data: 2012-03-02 11:56:17
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-01, o godz. 09:27:46
    Michal Sawicki <m...@g...com> napisał(a):

    > W samochodzie to może, ale w pociągu gorzej. W ogóle nie ma zasięgu na
    > linii średnicowej od Ochoty do Powiśla. Nawet na dworcu Śródmieście.

    W sumie to nic dziwne - to takie semi-metro. Jeszcze przedwojenne
    tunele z dobrym zbrojeniem to nie dziwne że sygnał jest tłumiony.

    Zdrówko

  • 46. Data: 2012-03-02 21:20:31
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Michal Sawicki wrote:
    > I nie da się z tym nic zrobić?

    Tak, da się - zmienić telefon na inny :) Generalnie blokada TS11 to
    blokada... usług głosowych, dlatego telefony (urządzenia głosowe) reagują
    na nią alergicznie. Kiepskie modemy też...

    Jakub

  • 47. Data: 2012-03-02 21:21:11
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Michal Sawicki wrote:
    > A zmieniając nieco temat - na obydwu mapkach jest stacja Plusa w
    > Belsku. Jakoś chyba nigdy nie udało mi się do niej zalogować..

    Posiadanie pozwolenia radiowego nie oznacza, że operator ma tam
    nadajnik, a jedynie, że ma prawo go uruchomić.

    Jakub