  • Data: 2014-03-13 16:59:56
    Temat: Re: Aero2
    Od: DanW <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-07 17:54, DanW pisze:
    > Witam,
    > Pewnie wiele osób korzysta z Aero2, chciałbym się zapytać o opinie jak
    > to działa. Potrzebuję internetu mobilnego dodatkowo do sprawdzania
    > poczty, poczytania wiadomości itp. co myślicie o Areo2?
    > Pozdrawiam Dan.
    Złożyłem zamówienie w sobotę 08.03, podpisałem, zapakowałem w kopertę i
    wysłałem. Dziś tj. 13.03 o godz. 13.20 otrzymałem maila o treści:
    "Informujemy, że dnia 13-03-2014 r. w Urzędzie Pocztowym WER Rudna Mała
    przesyłką poleconą na adres korespondencyjny wysłana została Karta SIM
    Bezpłatnego Dostępu do Internetu."
    Przyznam, że jestem mile zaskoczony tempem wysyłki :-)
    Pozdrawiam Dan.