  • 111. Data: 2014-09-25 20:07:57
    Temat: Re: Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" lvuk12$i5t$...@d...me

    > Środków uniwersalnych (do wszystkiego -- czyli do niczego) jest wiele.
    > Innym takim środkiem jest oskarżanie o bełkotliwe wypowiadanie myśli.

    zostałeś wielkrotnie poproszony o udowodnienie swoich wypocin przy
    pomocy prawa. Zamiast tego wylewasz tony bełkotu nie mającego oparcia w
    niczym poza Twoim widzimisię. Czyli troll właściwy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2014-09-25 22:59:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > określono. Tylko troll Enuel uparcie uważa, że jego widzimisię jest
    > ważniejsze od prawa

    No to jeżeli okreslono, to szkoda ze w taki niekorzystny sposób dla
    uzytkownika koncowego.

  • 113. Data: 2014-09-25 22:59:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Wierzę Ci na słowo. ;) Nie będę sprawdzał/weryfikował -- oprę
    > się na Twoich doświadczeniach. Toż jesteśmy ludźmi -- musimy
    > mieć do siebie zaufanie.

    Skoro brakuje ci zdrowego rozsadku aby samemu to wydedukowac to nie ma
    problemu - mozesz oprzec sie na moim.

  • 114. Data: 2014-09-25 22:59:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Właśnie to miałem na myśli -- Ty też tak uważasz? ;)

    Oczywiście.
    Ty zapamietujesz wszystko?
    To chyba jakas choroba...

  • 115. Data: 2014-09-25 23:21:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > No to jeżeli okreslono, to szkoda ze w taki niekorzystny sposób dla
    > uzytkownika koncowego.

    ale to zupełnie nie to o czym dyskutujemy

  • 116. Data: 2014-09-26 09:02:09
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 54216dea$0$2243$6...@n...neostrada.pl

    > Zapytajmy! A milczenie odczytajmy jako odpowiedź twierdzącą? ;)

    Nic to nie da - kanalia, jak zresztą i każda inna, odpowie Ci to czego
    od niego oczekujesz. A i tak będzie później robił swoje.

    > Ja bym to inaczej wypowiedział:
    >
    > nie ma możliwości wyboru

    Ależ ma - miedzy jedną kanalią a drugą. Ale nawet 90% negatywnych głosów
    społeczeństwa nic w tej szopce nie zmienia. Społeczeństwo nie może oddać
    głosu na "NIE".

> [...]
    > demokracja szczególna
    >
    > Wiem, że nie zdobędę poparcia i uznania swoją postawą, ale
    > wypowiem się. :) Jestem przeciwnikiem demokracji. Jestem
    > zwolennikiem autokracji, choć zarazem jestem zwolennikiem
    > wolności wypowiedzi/myśli/słowa... Aby było jasne -- nie
    > jestem zwolennikiem braku odpowiedzialności za słowo, ale
    > jestem zwolennikiem wolności sumienia/słowa/itp.
    >
    > Nie o to chodzi, że sędzia wydając wyrok jest wolny do przesady,
    > czyli nie jest zniewolony prawem -- że może mówić to, co chce. :)
    >
    > Chodzi mi o to, że każdy może mieć swoje poglądy, o ile nie narzuca

    A ja jak najbardziej jestem za demokracją, ale za taką w której ci co
    się pchają do koryta odpowiadają za to co robią. Jednym słowem -
    demokracja na wzór starogrecki.

    > Frazesy typu:
    >
    > () Piłsudski konstytucję przyrównywał do prostytucji
    > () demokracja wyniosła Hitlera do władzy
    > () grupa ludzi jest tak głupia, jak jest głupi
    > jej najgłupszy aktywny uczestnik
    > () tłum zwykle niszczy, nie buduje; do budowy jest
    > potrzebny reżim, zwany czasami drylem wojskowym
    >
    > chyba każdy zna...

    I miał Dziadek rację, kodeks obowiązujący w burdelu ma więcej wspólnego
    z sprawiedliwą praworządnością niż konstytucje w wielu krajach.

    Nie gadaj, demokracja świetna sprawa. Potęga Starożytnego Rzymu czy
    później USA powstała na polu właśnie demokracji. Że to poźniej w obu
    przypadkach się wypaczyło, wykoślawiło to już inny temat.

> [...]
    >

    > Obecnie, gdy wojna za tak zwanym pasem (niekoniecznie granicznym)
    > wodzem sił zbrojnych RP jest ,,wojskowy'' Bronisław Komorowski,
    > któremu za adwersarza historia przydzieliła/wyznaczyła/postawiła
    > prawdziwego wojaka, oficera KGB, Putina I Łagodnego...
    >

    > Woda łagodnie ściekająca po twardych kamieniach -- pokonuje
    > te kamienie, żłobi_je/urabia_je tak, jak chce, czyli
    > dostosowuje je do swoich potrzeb i do swoich oczekiwań....
    >

    > Jednoznacznie/jasno/wyraźnie/ostro widzę efekt ewentualnego
    > starcia Bronisława Groźnego z Władimirem Łagodnym...

    Przede wszystkim - należy zmienić miano "Rzeczpospolita" na coś z czego
    Polacy mogliby być dumni.

    Polacy Komorowskiego wybrali? Nie widziałeś że on w minutę po zamknięciu
    lokali wyborczych i ogłoszeniu wyników, nic a nic się nie cieszył, a
    nawet sprawiał wrażenie zaskoczonego? A te późniejsze nocne sprzeczne
    wiadomości co do przewagi nad konkurentem? Wszystko wskazuje na to że
    kolesie ogłosili go prezydentem w ostatniej chwili.

    > -=-
    >
    > Mogę głosować na Ciebie? Nie mogę! Ty bowiem zakładasz
    > możliwość świadomego kupowania u Solorza... Taki kandydat
    > jest u mnie przekreślony. :) Jeśli chcesz liczyć na mój
    > głos (a raczej -- na głos mego poparcia) nawróć się!

    Nie, nigdy nie będę kandydował - zbyt cenię życie, a z moja postawą i
    zasadami skończyłbym w polityce tak jak Lepper, a w najlepszym wypadku
    jak Ikonowicz..

  • 117. Data: 2014-09-26 19:15:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 54250f68$0$4455$6...@n...neostrada.pl

    Solorza?

    > Nic to nie da - kanalia, jak zresztą i każda inna, odpowie Ci to czego od niego
    oczekujesz. A i tak będzie później robił swoje.

    Zakładasz z góry, że to kanalie?

    > Ależ ma - miedzy jedną kanalią a drugą. Ale nawet 90% negatywnych głosów
    społeczeństwa nic w tej szopce nie zmienia. Społeczeństwo
    > nie może oddać głosu na "NIE".

    Chyba, że na ulicy? ;)

    > A ja jak najbardziej jestem za demokracją, ale za taką w której ci co się pchają do
    koryta odpowiadają za to co robią. Jednym
    > słowem - demokracja na wzór starogrecki.

    Za młody jestem, aby pamiętać tamtą demokrację. ;)
    Zauważ jednak, że częsty podział -- demokracja i komunizm -- jest
    niezbyt trafny, jako że w komunizmie mamy ponoć wspólnotę dóbr,
    a w demokracji mamy wspólnotę rządów. ;) Demokracja to władza
    narodu, czyli wspólna władza.

    Częste sformułowania typu:

    USA, RFN i inne demokratyczne państwa
    Chiny, ZSRR i inne komunistyczne państwa

    są tedy ;) niezbyt dobrze dobrane. :)
    (czy dobrać jest etymologicznie powiązane z dobrocią i z dobrem?)

    > I miał Dziadek rację, kodeks obowiązujący w burdelu ma więcej wspólnego z
    sprawiedliwą praworządnością niż konstytucje w wielu
    > krajach.

    Być może -- ani tych konstytucji nie znam, ani tych kodeksów...

    > Nie gadaj, demokracja świetna sprawa. Potęga Starożytnego Rzymu czy

    Jasne -- Rzym i demokracja!!! Demokracja Rzymu -- to brutalność
    podpierana legionami (wojskiem) i pieniędzmi oraz wpływami.

    > później USA powstała na polu właśnie demokracji.

    (; Tam jest demokracja stuprocentowa!!! ;)

    > Że to poźniej w obu przypadkach się wypaczyło, wykoślawiło to już inny temat.

    Aha... Ale komunizm też jest doskonały -- jedynie błędy
    i wypaczenia są złe. ;) Nawet Łuksza (partyjna) uważała,
    że ustrój musi uwzględniać naturę ludzi i być odporny na
    wypaczanie. :)

    > Przede wszystkim - należy zmienić miano "Rzeczpospolita"
    > na coś z czego Polacy mogliby być dumni.

    Więc na co? Na Lechistan?

> [...]
    wiadomości co do przewagi nad konkurentem?
    > Wszystko wskazuje na to że kolesie ogłosili go prezydentem w ostatniej chwili.

    Jasne -- nawet być może nie wiedział o swej bierności... ;)
    Poczekaj -- może okaże się, że i Ciebie wybrano?

    > Nie, nigdy nie będę kandydował - zbyt cenię życie,

    IMO to nie kwestia wyceny życia, ale przydatności społecznej.
    Jeden zarabia dupą (jak Solorz) inny jest politykiem (jak
    Tusk) a jeszcze inni ma swoją firmę, ,,pracuje u kogoś'',
    ,,obcina kupony'' itd... Ten kradnie, tamten rabuje,
    ów morduje (jako żołnierz czy prywatny zabijaka) lub
    jakoś inaczej zapewnia sobie bytowanie...

    Powołam się na cudze myśli

    jak żyd nie był kimś, to ten żyd był nikt

    http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfab
    etycznie/kaczmarskiego/o/opowiesc_pewnego_emigranta.
    php

    Użyłem małych liter, bo piszę o wyznaniu, nie o narodowości:
    buddysta, katolik, prawosławny, protestant, żyd...

    > a z moja postawą i zasadami skończyłbym w polityce tak jak Lepper, a w najlepszym
    wypadku jak Ikonowicz..

    Lepper nieraz daleko zaszedł, ale był niezdecydowany -- zbyt szybko powracał. ;)

    wicemarszałek sejmu RP; marszałek sejmu RP;
    minister rolnictwa RP; wicepremier rządu RP;
    europoseł

    Ponoć był tak chwiejny w swych poczynaniach, że nawet
    zawrócił tuż przed maturą, ;) co mu nie przeszkodziło
    w zdobyciu honorowych doktoratów. Był nawet tak honorowy,
    że stał się profesorem, i nie tylko...

    W 2001 został w Nowym Jorku odznaczony przez Roberta Kennedy'ego Jr.
    Medalem im. Alberta Schweitzera przyznanym przez Instytut na rzecz
    Dobra Zwierząt[40]. W 2003 został mu przyznany tytuł ,,Człowieka Roku''
    -> pisma ,,Forum Psychologiczne''[41]. W 2005 został honorowym członkiem
    kierowanej przez Jana Kobylańskiego Unii Stowarzyszeń i Organizacji
    Polskich w Ameryce Łacińskiej[42]. W marcu 2006 został uhonorowany
    przez ks. Henryka Jankowskiego Orderem św. Brygidy[43].

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Lepper#Wykszta.
    C5.82cenie_i_praca_zawodowa

    Zawrócił też z drogi ,,Balcerowicz musi odejść'', :)
    znanej tu i ówdzie jako: ,,Nigdzie (z więzienia) nie odchodź''...

    -=-

    Wielu też uważa, że zawrócił przedwcześnie nawet z tak zwanej drogi życia...

    [zawsze wiedziałem o tym, że konsekwencja jest potrzebna a wytrwałość -- to cnota]

    IMO Lepper osiągnął bardzo dużo.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 118. Data: 2014-09-26 19:28:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" m01llt$km$...@d...me

    > zostałeś wielkrotnie poproszony o udowodnienie swoich wypocin
    > przy pomocy prawa. Zamiast tego wylewasz tony bełkotu

    Czy miarą bełkotu może być tona? (a może -- ton?)
    Niby bełkot może być w złym (lub w dobrym?) tonie...
    Może masz na myśli nie tysiące kilogramów, ale inne tony?
    Może nieopatrznie skorzystałeś z cudzych przemyśleń,
    zapisanych jakoś tak:

    -- bełkot w złym tonie

    zapominając znów o tym, że nie ja jestem na bakier
    z gramatyką, ale Ty nie masz pojęcia o gramatyce,
    co wykazałem wcześniej.

    > nie mającego oparcia w niczym poza Twoim widzimisię. Czyli troll właściwy.

    Współpraca z Tobą -- to przyjemność.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lvuquc$caf$...@n...news.atman.pl

    > Środków uniwersalnych (do wszystkiego -- czyli do niczego) jest wiele.
    > Innym takim środkiem jest oskarżanie o bełkotliwe wypowiadanie myśli.

> [...]

    () zarzut trollowania

    Och, gdyby inni podkładali się tak, jak Ty...

    http://sjp.pwn.pl/sjp/podlozyc-sie;2502379.html

    podłożyć się -- podkładać się pot.

    <<swoim zachowaniem postawić się w sytuacji
    niekorzystnej dla siebie, narażając się na
    złe potraktowanie>>

    Czy jesteś mistrzem w tej dziedzinie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 119. Data: 2014-09-26 19:31:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Skoro brakuje ci zdrowego rozsadku

    OK -- niech będzie, że ufanie Tobie jest
    oznaką braku/niedostatku zdrowego rozsądku...

    > aby samemu to wydedukowac to nie ma
    > problemu - mozesz oprzec sie na moim.

    Po co mamy spierać się?...

    -=-

    I już wiadomo, skąd powiedzenia:

    -- ociec, prać?
    -- sprać po pysku

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 120. Data: 2014-09-26 19:41:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" m01lj1$vmq$...@d...me

    > określono. Tylko troll Enuel uparcie uważa,
    > że jego widzimisię jest ważniejsze od prawa

    Na wszelki wypadek zauważę, że masti prezentuje swój
    pogląd, którego nie autoryzuję i który uważam za błędny.
    Podobnie za błędną uznaję pisownię Enuel tam, gdzie
    należałoby użyć słowa 'Eneuel'.

    Teraz mam taki numer telefonu, kiedyś korzystałem z innego. :)

    Mój Eneuel Enuel Eneul
    665 363835 36835 36385

    ale nie pamiętam takiego (36835) numeru telefonicznego...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'