  • 101. Data: 2014-09-25 00:00:43
    Temat: Re: Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > A mimo to odpowiadasz...
    > Jakies masochistyczne ciągoty?

    Ćwiczę cierpliwość. :) Pewien filozof prosił
    posąg o jałmużnę -- tym sposobem ćwiczył
    spokojne przyjmowanie odmowy. ;)

    Jestem pragmatykiem -- czynię coś zwykle po to,
    aby mieć z tego czegoś zysk. :) Ostatecznie jest
    to zawsze zysk materialny, ;) o ile pieniądze,
    zwłaszcza bezgotówkowe, można zaliczyć do świata
    materii... ;)

    Duch drwi ze świata materii?
    Owszem, ale nie pogardza zyskami materialnymi. ;)
    Drwi -- gdyż ów duch nad materią góruje, panując
    nad nią, czyniąc ją sobie posłuszną i sobie usłużną. :)

    > Oczywiscie. Ja nie twierdze, ze nie ma byc prawa w ogole.
    > Ja twierdze, ze nie wszystko moze byc opisane w kazdym aspekcie.

    To jasne -- opisy znaleźć można w kon_spekcie, nie w a_spekcie. ;)
    Nawet można znaleźć opisy spektakularne. ;) I zwykle znalezione
    opisy są w aspekcie dokonanym, zaś znajdywane -- w niedokonanym. ;)
    Spektrum (czy spectrum bądź SPECtrum? -- chyba raczej nie...)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Badania_SPECT
    SPECT -- Single Photon Emission Computed Tomography

    ewspektów (czyli ewentualnych spektów) jest doprawdy
    imponujące; można by nawet rzec -- spektakularne... ;)

    http://synonim.net/synonim/imponuj%C4%85cy
    Synonimy do słowa imponujący:
    [..] silny, spektakularny, spory [..]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 102. Data: 2014-09-25 00:59:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Tak -- i nawet wiem, że je czytałeś. :)

    Nie przypominam sobie, ale mozliwe...

  • 103. Data: 2014-09-25 01:41:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Nie przypominam sobie, ale mozliwe...

    Masz dziwną pamięć. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 104. Data: 2014-09-25 02:59:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Masz dziwną pamięć. ;)

    Wybiórczą zapewne.
    Duzo czytam ale wszystkiego zapamietac nie jestem w stanie.

  • 105. Data: 2014-09-25 02:59:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Ćwiczę cierpliwość. :) Pewien filozof prosił
    > posąg o jałmużnę -- tym sposobem ćwiczył
    > spokojne przyjmowanie odmowy. ;)

    Jak gadasz do posągu, to pol biedy.
    Ale jak ten ci odpowiada i to w doddatku odmownie to juz jest cos nie
    tak... ;-)

  • 106. Data: 2014-09-25 16:17:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Jak gadasz do posągu, to pol biedy.
    > Ale jak ten ci odpowiada i to w doddatku
    > odmownie to juz jest cos nie tak... ;-)

    Wierzę Ci na słowo. ;) Nie będę sprawdzał/weryfikował -- oprę
    się na Twoich doświadczeniach. Toż jesteśmy ludźmi -- musimy
    mieć do siebie zaufanie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 107. Data: 2014-09-25 16:23:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Wybiórczą zapewne.

    Właśnie to miałem na myśli -- Ty też tak uważasz? ;)

    > Duzo czytam ale wszystkiego zapamietac nie jestem w stanie.

    Różnie bywa. IMO dobra pamięć jest podstawą sukcesów życiowych. ;)

    Ponoć bywa tak, że człowiek wyciągnie rękę po szklankę z wodą,
    ale zanim tę szklankę uchwyci -- zapomni o tym, co miał uczynić
    z tą wodą w szklance... ;)

    -=-

    Solorz (dla przykładu) zapomniał o tym, że nie zapłacił
    Fiskusowi (czyli społeczeństwu) 2 miliardów plnów. :)
    Natomiast doskonale pamięta o tym, że daje społeczeństwu
    bezpłatnie dostęp do swoich sieci. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 108. Data: 2014-09-25 19:01:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 24 Sep 2014 01:05:15 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >I ja sprawdziłem, i Trybun sprawdził i inni także
    >sprawdzili -- wiadome kapcie praktycznie udaremniają ;)
    >(czyli uniemożliwiają) korzystanie z Aero2.

    Nie uniemożliwiają. Utrudniają. Mnie utrudniają na tyle, że karta
    Aero2 poszła do szuflady.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 109. Data: 2014-09-25 19:58:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Masti ma pamięć wybiórczą. :) (jak typowy oszust czy krętacz)

    nie idź tą drogą trollu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 110. Data: 2014-09-25 20:06:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Płatnosc została wykonana wczesniej. Za całe społeczenstwo.
    > Szkoda, ze kupujac taka usługe lepiej nie okreslono zasad jej
    > udostepniania.

    określono. Tylko troll Enuel uparcie uważa, że jego widzimisię jest
    ważniejsze od prawa