  • 1. Data: 2007-02-18 20:51:53
    Temat: Adresy w Neo
    Od: kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl>

    Witam!

    Co mozna powiedziec o takich adresach - znaczy sie - jak ustalic ich
    nadawce?:

    aatr238.neoplus.adsl.tpnet.pl
    aatc5.neoplus.adsl.tpnet.pl
    aasa127.neoplus.adsl.tpnet.pl
    aasm8.neoplus.adsl.tpnet.pl
    aarb72.neoplus.adsl.tpnet.pl
    aatf10.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Uklony

    kpawlak

  • 2. Data: 2007-02-18 20:58:58
    Temat: Re: Adresy w Neo
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sun, 18 Feb 2007 21:51:53 +0100, kpawlak wrote:

    > Co mozna powiedziec o takich adresach - znaczy sie - jak ustalic ich
    > nadawce?:
    >
    > aatr238.neoplus.adsl.tpnet.pl
    [----]

    Nadawcą tych adresów jest Telekomunikacja Polska SA. Znaczy, to oni nadają
    takie adresy.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 3. Data: 2007-02-18 21:01:36
    Od: Pink <P...@W...op.pl>

    Dnia 2007-02-18, o godzinie 21:51:53, użytkownik *kpawlak* napisał(a) w
    wiadomości: <news:erai6t$lb3$1@mx1.internetia.pl>

    > Co mozna powiedziec o takich adresach - znaczy sie - jak ustalic ich
    > nadawce?:
    >
    > aatr238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    NTG

    http://www.ripe.net/

    Pink

  • 4. Data: 2007-02-18 21:08:00
    Od: kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl>

    Pink wrote:

    > Dnia 2007-02-18, o godzinie 21:51:53, użytkownik *kpawlak* napisał(a) w
    > wiadomości: <news:erai6t$lb3$1@mx1.internetia.pl>

    > NTG
    >
    > http://www.ripe.net/

    Tam to ja juz bylem:
    No information about domain aatr238.neoplus.adsl.tpnet.pl in Registry
    NASK database.

    Uklony

    kpawlak

  • 5. Data: 2007-02-18 21:08:55
    Od: kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl>

    Szymon Sokół wrote:

    > [----]
    >
    > Nadawcą tych adresów jest Telekomunikacja Polska SA. Znaczy, to oni nadają
    > takie adresy.

    :) To ja wiem - ale gdzie sie dowiedziec, SKAD pacjent nadaje?

    Uklony

    kpawlak

  • 6. Data: 2007-02-18 21:30:24
    Od: Adam Paluch <a...@-...org.pl>

    kpawlak napisał(a):

    > :) To ja wiem - ale gdzie sie dowiedziec, SKAD pacjent nadaje?

    neostrada ma zmienne adresy a wiec mozesz sie zwrocic do fTP aby ci
    powiedzieli kto mial ten adres o danej godzinie
    przy czym mysle ze musialbys miec jakies podstawy prawne aby ci to
    powiedzieli

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 7. Data: 2007-02-18 21:43:52
    Od: K <t...@n...ma.takiego.numeru>

    kpawlak napisał(a):

    > :) To ja wiem - ale gdzie sie dowiedziec, SKAD pacjent nadaje?
    >
    > Uklony
    >
    > kpawlak

    kazde wojewodztwo/region ma swoja pule, dziwne ze odwiedzajac ripe tego
    nie przeczytales. do tego momentu mozesz zawezic poszukiwania. reszta na
    wniosek prokuratora ;]

    pozdro.

  • 8. Data: 2007-02-19 07:33:35
    Od: "Michał Sokołowski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kpawlak <kpawlak/./\wytnij.to\/./@asme.pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Co mozna powiedziec o takich adresach - znaczy sie - jak ustalic ich
> [...]

    esh...sprawdza sei anjpierw IP w ripe a nie host!!! wszystkie to sa adresy z
    puli warszawskiej.. wiec masz tylko kilkaset tysiecy abonentow do obadania ..
    pozdro

  • 9. Data: 2007-02-19 15:58:52
    Od: "Damian S. Kolodziejczyk" <d...@g...com>

    On 18 Lut, 22:43, K <t...@n...ma.takiego.numeru> wrote:
    > kazde wojewodztwo/region ma swoja pule, dziwne ze odwiedzajac ripe tego
    > nie przeczytales. do tego momentu mozesz zawezic poszukiwania. reszta na
    > wniosek prokuratora ;]

    Tak od siebie dodam jako ciekawostke, ze tpsa ma specjalna osobe do
    kontaktow z organami scigania. Dane osobowe czlowieka np. z neo
    ustalaja < 1h.

    --
    Damian
    Najpiekniejszych chwil w zyciu nie zaplanujesz. One przyjda same.

  • 10. Data: 2007-02-19 16:12:41
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 19 Feb 2007 07:58:52 -0800, Damian S. Kolodziejczyk wrote:

    > Tak od siebie dodam jako ciekawostke, ze tpsa ma specjalna osobe do
    > kontaktow z organami scigania. Dane osobowe czlowieka np. z neo
    > ustalaja < 1h.

    a po co do tego człowiek ?
    nie wystarczy odpowiedni skryt do przeczesywania danych bilingowych ?

    --
    futszaK
    0601061867