  • Data: 2014-01-31 12:49:02
    Temat: Re: Adixol sie zepsul
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:cc601995-0a65-42fd-96f1-089d96a79c4c@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 12:21:22 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >

    > Zaproponuj lepsze metody. Wczoraj onanet doniósł że pijany ( prawie dwa
    >
    > promile) wjechał w Warszawie w przystanek. Kilka osób pokaleczonych.
    >

    > I myślisz, że jakby miał alkomat w samochodzie, to by się zastanowił i nie
    >
    > pojechał?
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >

    > yabba

    Nie dajesz odpowiedzi tylko szukasz dziury w całym. Wymyśl co zrobić z
    chujami co: jeżdżą po pijaku, co dają po raz kolejny wyroki w zawiasach,
    mają w zwyczaju przekraczanie prędkości itp. Krytykować każdy potrafi.

    Na jakie pytanie odpowiedzi? Jak nie załapałeś, to Cię informuję, że
    żartowałem, że mając alkomat w samochodzie, można bezpiecznie odtruwać się
    po użyciu spryskiwaczyczy szyby.

    Pytając się o jeżdżących po pijaku, niejako sam sobie udzieliłeś odpowiedzi.
    Dlaczego dostają karę w zawieszeniu? Sędziowie boją się pijanych osiedlowych
    dresów?
    Dlaczego ubezpieczyciel nie wypina się na nich i nie żąda regresu?
    Przy okazji proszę Cię o nieużywanie wulgaryzmów, to nie miejsce ani czas na
    nie.

    Przymus stosowania alkomatów nie wyeliminuje takich kierowców. Uprzykrzy
    tylko życie 99% procentom pozostałych. To tylko przykład częstego "wylewania
    dziecka z kąpielą" w naszym kraju. Każdy polityk chce zabłysnąć, a
    najłatwiej to zrobić oszołomstwem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba