  • 11. Data: 2009-12-27 00:59:07
    Temat: Re: Adaptery Bluetooth - oprogramowanie wymagane pod XP
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** A.J. <v...@g...com> wrote:

    > Ano, muszę przesyłać pliki z telefonu do komputera

    To jednak w przypadku plików multimedialnych (masz jakieś inne na myśli?)
    wygodniej (w sensie szybciej) kablem czy przez kartę pamięci.

    > i udostępniać temu ostatniemu połączenie internetowe z komórki (GPRS i EDGE).

    Jeżeli Twój telefon ma wifi i jest w miarę nieegzotyczny to możesz użyć
    programiku JoikuSpot, który zamienia Twoją komórkę w access point, do którego
    podpinasz się via wifi (ma każdy współczesny laptop). W kontekście bloatu to
    chyba jest najbardziej minimalistyczne rozwiązanie.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 12. Data: 2009-12-27 02:49:57
    Od: "A.J." <v...@g...com>

    On Dec 27, 1:59 am, Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:

    > Je eli Tw j telefon ma wifi i jest w miar nieegzotyczny to mo esz u y
    > programiku JoikuSpot, kt ry zamienia Twoj kom rk w access point, do kt rego
    > podpinasz si via wifi (ma ka dy wsp czesny laptop). W kontek cie bloatu to
    > chyba jest najbardziej minimalistyczne rozwi zanie.

    Hm, gdybym miał pewność, że wszystko na czym mi zależy mogę uzyskać
    via kabel, to pewnie, że tak bym zrobił. Ale ten telefon nie pochodzi
    z najwyższej półki - Nokia 2330 - i wg producenta jedynym sposobem
    połączenia go z komputerem jest BT. Połączenia kablowe służą w nim
    ponoć tylko do diagnostyki w serwisie. Z tego powodu zakładam, że
    połączenie go z nim go bezprzewodowo będzie wygodniejsze niż
    odgadywanie, jaki kabel powinienem zastosować, gdzie go kupić, i co z
    nim dalej zrobić. :/

    A obsługi kart czy Wi-Fi też nie ma.

    Tak, będę przekopiowywał tylko zdjęcia z aparatu. :)