  • Data: 2013-01-17 16:26:32
    Temat: Re: Ach te cholerne drukarki Brother...
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zła odpowiedź :)
    > on pisal o jakims programie do skanowania i drukowania bez sterownika
    > a nie tworzenia pdfow

    Brother iPrint&Scan. Brother Industries, Ltd.

    instalujesz, podajesz ip urządzenia i możesz drukować i skanować z
    telefonu z androidem.
    Nie powiem że świetna funkcja (jak się ma "wypaśny" telefon i drukarkę
    to powinna być super świetna! no nie?) ale ciekawe rozwiązanie. na razie
    drukowałem same badziewia typu fotografie z zeszytów dzieci - żeby
    wiedziały co uzupełnić w czasie choroby i jeden (słownie 1) dokument
    który musiałem komuś pokazać na ekranie telefonu a nie komputera. Jakoś
    nie mogę wymyślić bardziej konkretnego zastosowania możliwości
    drukowania z telefonu. Aaaaa sory, zapomniałbym o maskotce grupowej.
    Jasne. Dokument MS word na kompie, eksport do pdf, emailem do telefonu,
    a z telefonu prościutko na drukarkę!

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.br
    other.mfc.brprint&feature=search_result#?t=W251bGwsM
    SwxLDEsImNvbS5icm90aGVyLm1mYy5icnByaW50Il0.

    ToMasz