  • Data: 2009-10-11 10:36:40
    Temat: Re: Acer poprawil juz jakosc lapkow ?
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patryk Włos pisze:
    >>> Nie. Cały czas podłączony do sieci (zasilanie, UTP) i uruchomiony

    > Pytałem się: "jakość w sensie jakość wykonania, trwałość, odporność
    > itp., czy jakość w sensie stosunek parametrów (CPU, pamięć, dysk itp.)
    > do ceny".

    No i co z tego? Jakość komputera przenośnego należy rozpatry-
    wać wyłącznie z uwzględnieniem jego przenośności, a więc
    tego, że może ulec uszkodzeniu przy nieostrożności w nosze-
    niu i w wypadkach losowych.

    Parametry komputera nie stanowią o jego JAKOŚCI, ale o WYDAJ-
    NOŚCI.

    > Żona chciała.

    Trzeba było wytłumaczyć, że to głupie. Jak zechce wielkiego
    SUVa do dojeżdżania do pracy dwa kilometry dalej to też się
    zgodzisz bez namysłu?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |