  • 31. Data: 2016-07-14 11:12:27
    Temat: Re: Acer Z 630
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    > "Trybun" 57851a4a$0$651$6...@n...neostrada.pl

    > Gipsy boy... ;) Wystarczy, aby baterię Monstera wyładować w dwie godziny!
    > Jeśli do tego dorzucić ekran -- masakra murowana! Aero2 do tego? może
    > godziny nie dociągnie!
    >

    > Ale bez dogniatania tydzień -- bez problemu!!!
    >
    > Jednak... Po co mi telefon za kilka stów tylko do leżakowania?

    A wiec bateria słaba, albo akurat w Twoim przypadku trafiła się jakaś z
    wadą.

> [...]
    > 275/447=0,615212527964206
    > http://www.acermaniak.pl/17774/acer-liquid-e2-test/
    >

    > Naprawdę ciesz się, że ominęła Cię łaska Pentagramu!!!
    > Ja mam uszkodzony słuch przez Monstera i masę złych wrażeń!!!
    >
    > Prawe ucho było kiedyś głuche zupełnie; zostało tylko lewe.
    > Prawe ucho jakimś cudem ożyło, ale niestety tylko na niskich
    > częstotliwościach -- muzyki raczej nie można nim słuchać.
    >
    > Monster rozwalił mi lewe ucho!!! Mam teraz z tym (lewym) uchem duże
    > problemy!!!
    > Straciłem masę czasu, także w szpitalu, gdzie leczono mnie kroplówkami...

    No nie wiem.. Zdaje się że mój model Acera ma dużo mniej użytkowników w
    Polsce niż Monster. Cena mniej więcej na tym samym poziomie, a wiec z
    czegoś musiała się brać ta zdecydowanie większa popularność Monstera.
    Natomiast jeżeli chodzi o ten powyższy opis Acera, to ja mam tylko parę
    uwag - nie słaby zasięg po wi-fi a GSM. Fotki słabiutkie za to wręcz
    wzorowa jakość nagrywanych filmików.

    Mógłbyś napisać na czym polegało to "rozwalenie uszu" przez Monstera?

    > -=-
    >
    > BTW Monstera -- od dłuższego czasu nie miałem złamań kości. :)
    > Za to -- spaliłem garnek do mleka, utopiłem pulsoksymetr,
    > potłukłem Monstera, popsułem Overmaxa...
    >
    > Można by powiedzieć, że bilans raczej bardzo dobry. :)
    > Monstera mi nie żal, a poza tym -- być może za kilka
    > tygodni wymienię w nim dotyk...
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ks4D4mLLiPI
    >
    > Na razie nie mam czasu!!!!!!!

    Skoro masz problemy z równowagą i innymi to lepiej rozejrzyj się za
    jakimś extra wzmocnionym sprzętem.. Przynajmniej od tego kryterium
    rozpocząć poszukiwania. Z tego co się orientuje to firma "Kruger coś
    tam" wystawiła taki egzemplarz, dodatkowo z dość mocnymi elementami i za
    w miarę przystępna cenę. Tylko podobno z jasnością ekranu jest nie za
    ciekawie... Nawet oglądałem go w sklepie, ale niestety nie mogę sobie
    przypomnieć na tą chwilę jaki to był model.

  • 32. Data: 2016-07-14 11:14:41
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    > "Trybun" 57851a4a$0$651$6...@n...neostrada.pl

    > Ty masz 4 GB bez podziału. Być może do dyspozycji
    > masz aż 3 GB, podczas gdy ja mam nieco ponad 800 MB.
    >

    > Nadto masz 1 GB RAMu -- ja do dyspozycju mam nieco ponad połowę.

    No ale co z tego? I tak do szewskiej pasji doprowadza mnie sytuacja gdy
    wolne jest dokładnie 1.58GB w pamięci telefonu, a przy próbie instalacji
    bądź aktualizacji choćby najmniejszego programu - komunikat o braku
    miejsce w pamięci.. Na zewnętrznej karcie SD coś kolo 7GB wolne.. A
    telefon martwy z powodu "braku pamięci". Jak po tym widać, Android
    ewidentnie źle gospodaruje pamięcią.

    Ale system w wersji 4.2.2.. Tu już chyba mniej nie można by zastosować.
    Bestia ma chyba wcześniejszą wersję Andka? Mój tablet z 512MB RAMu i
    jednordzeniowym procesorem przy wersji Andka 2.2 sprawuje się w miarę
    dobrze,. Co jest raczej nie do pomyślenia z późniejszymi wersjami systemu.

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.si
    lentlexx.gpslock

    > Ale i bez tego akumulator szybko pada.

    A sprawdzałeś co konkretnie Ci najbardziej rozładowuje baterię?

    > Trochę lipna. :)

    > Jest jasny niemal jak samoledy Samsunga.
    >
    > Masz też lepszy procesor.
    >

    > Chyba wolałbym Twój telefon niż trzy Monstery. :)
    > (nie uwzględniając rozwalenia ucha)
    >
    > http://www.acermaniak.pl/17774/acer-liquid-e2-test/
    >
    > Mając ten telefon -- nie szukałbym teraz nowego.

    Sam go tytułuje moim najlepszym telefonem jakie miałem do tej pory. Nie
    znaczy wcale że jest to sprzęt idealny. Ot choćby ten opisywany już
    rozmiar pamięci. a także słabe fotki, i najważniejsza wada - mała
    czułość anteny GSM.Niby w mieście to nie problem, ale w moim miejscu
    zamieszkania wada podstawowa. Pytanie tylko który z telefonów z
    Andriodem mógłby lepiej sprawować się pod tym względem. Z tego co wiem
    Lumie z WP/W10 mają wyróżniającą się czułość anten. Ile jednak w tym
    prawdy to nie mam pojęcia. Cała wiedza w tym temacie to recenzje
    użytkowników przeczytane w necie.

  • 33. Data: 2016-07-14 13:19:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >kolo 7GB wolne.. A telefon martwy z powodu "braku pamięci". Jak po
    >tym widać, Android ewidentnie źle gospodaruje pamięcią.

    To sa takie zalozenia projektowe. Zreszta dosc typowe.

    Przyklad na gospodarke mam ja: wolnego 600MB. Ponizej 500 zejsc nie
    mozna - telefon ma blokade, ale nie taka calkowita, to w sumie
    bardziej rezerwa.
    Nagle ostrzezenie - tylko 400M wolnego, usun cos.
    Co zajelo - nie wiadomo.
    Wylaczam, wlaczam - 300M. Wylaczam, wlaczam -350M.
    Dzis patrze - 800M wolnego.
    I nadal nie wiem co i po co.

    lentlexx.gpslock
    >A sprawdzałeś co konkretnie Ci najbardziej rozładowuje baterię?

    Ja u siebie sprawdzalem. System Google rozladowuje.

    J.

  • 34. Data: 2016-07-14 16:14:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 578757e1$0$12554$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > o braku miejsce w pamięci.. Na zewnętrznej karcie SD coś kolo 7GB wolne..
    > A telefon martwy z powodu "braku pamięci". Jak po tym widać, Android

    Ośmiel się -- wywal ,,dane'' (trzeba później wiele poustawiać od nowa)
    i skasuj ,,pamięć podręczną''. Ponadto powywalaj to, co zbędne. Ja stale
    cos wywalałem. :) Aż wreszcie wywalam Monstera.

    > Ale system w wersji 4.2.2.. Tu już chyba mniej nie można by
    > zastosować. Bestia ma chyba wcześniejszą wersję Andka?

    Tak, ale później było kilka apgrejdów.

    > Mój tablet z 512MB RAMu i jednordzeniowym procesorem przy wersji
    > Andka 2.2 sprawuje się w miarę dobrze,. Co jest raczej nie do
    > pomyślenia z późniejszymi wersjami systemu.

    Ale Monster wymagał więcej RAMek.

    lentlexx.gpslock

    > A sprawdzałeś co konkretnie Ci najbardziej rozładowuje baterię?

    Tak. 3G, ciągły GPS, ekran...
    To wszystko jest potrzebne naraz, gdy używasz
    nawigacji i chcesz dokładnie zapisać swoje ślady.

    GPS może co sekundę sprawdzić, gdzie jest, albo sprawdzać połóżenie
    z częstotliwością dziesiątków kiloherców, aby wybrać do zapisu
    najlepsze czterogwiazdki. ;)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 35. Data: 2016-07-14 16:15:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5787575c$0$12539$6...@n...neostrada.pl

    > A wiec bateria słaba, albo akurat w Twoim przypadku trafiła się jakaś z wadą.

    Piszę jak jest, nie bajeruję jak wielu innych.
    Monster bywał gorący -- z czegoś to ciepło brało energię!

    > No nie wiem.. Zdaje się że mój model Acera ma dużo mniej
    > użytkowników w Polsce niż Monster. Cena mniej więcej na
    > tym samym poziomie,

    Bo telefony wciąż tanieją w relacji do możliwości.

    Mogę ,,jedno dobre słowo'' o Monsterze powiedzieć -- akumulator
    wytrwał do końca, choć został przejechany rowerem i był często
    (w sumie kilkaset ;) razy -- nie umiem policzyć) ładowany.

    > a wiec z czegoś musiała się brać ta zdecydowanie większa popularność Monstera.

    Ja miałem ten telefon, więc wypowiadam się.

> [...]
    > za to wręcz wzorowa jakość nagrywanych filmików.

    > Mógłbyś napisać na czym polegało to "rozwalenie uszu" przez Monstera?

    Moim zdaniem napisałem już bardzo dużo.
    Mogę co najwyżej postawić dokumentacje medyczną. ;)
    Mogę też opisać obecny stan.

    > Skoro masz problemy z równowagą i innymi to lepiej rozejrzyj
    > się za jakimś extra wzmocnionym sprzętem..

    Miewam. I nijak nie mogę namierzyć przyczyny.

> [...]
    > Tylko podobno z jasnością ekranu jest nie za ciekawie... Nawet
    > oglądałem go w sklepie, ale niestety nie mogę sobie przypomnieć

    Stawiam na Asusa Maxa:

    https://www.youtube.com/watch?v=SebepQBns5Q

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 36. Data: 2016-07-15 15:08:03
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    > "Trybun" 5787575c$0$12539$6...@n...neostrada.pl

    > Piszę jak jest, nie bajeruję jak wielu innych.
    > Monster bywał gorący -- z czegoś to ciepło brało energię!

    Jasne.
    Każdy telefon będzie gorący gdy intensywnie pracuje. Ot choćby mój
    przypomina piecyk gdy za przednią szybą auta robi za nawigację, przy
    włączonych obu kartach, GPSie i transmisji 3g. Różnica tylko taka że
    Bestia (przynajmniej teoretycznie) ma z czego czerpać tą energię...

> [...]
    > wytrwał do końca, choć został przejechany rowerem i był często
    > (w sumie kilkaset ;) razy -- nie umiem policzyć) ładowany.

    Jakoś trudno to zauważyć. Cała te zwiększenie możliwości (procesory,
    pamięć) zdaje się służyć tylko jednemu - obsłudze coraz to bardziej
    opasłego Androida.

    > Ja miałem ten telefon, więc wypowiadam się.

    Pozwolę zadać sobie jedno pytanie - kupowałeś go w ciemno? Tzn - przed
    zakupem nie czytałeś w necie recenzji?

    > Moim zdaniem napisałem już bardzo dużo.
    > Mogę co najwyżej postawić dokumentacje medyczną. ;)
    > Mogę też opisać obecny stan.

    Nie, nie chodzi mi o to na czym polega ten Twój uszczerbek na zdrowiu, a
    o to jak w ogóle do tego doszło i jak to technicznie wyglądało. Odbywało
    się to stopniowo rozłożone w czasie, czy jednorazowo itd?

    > Miewam. I nijak nie mogę namierzyć przyczyny.

    Może podpowiem - obwodowy lub ośrodkowy układ nerwowy.. ;-)

    > Stawiam na Asusa Maxa:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=SebepQBns5Q

    Wydaje się być wporzo.. Tylko trochę ta cena jakby za wysoka..

  • 37. Data: 2016-07-15 15:09:03
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-07-14 o 13:19, J.F. pisze:

> [...]
    > Nagle ostrzezenie - tylko 400M wolnego, usun cos.
    > Co zajelo - nie wiadomo.
    > Wylaczam, wlaczam - 300M. Wylaczam, wlaczam -350M.

    A jak sprawa z pamięcią wygląda w konkurencyjnych systemach?

    > Ja u siebie sprawdzalem. System Google rozladowuje.
    >
    > J.

    A w bardziej szczegółowym raporcie?

  • 38. Data: 2016-07-15 15:10:28
    Od: Trybun <C...@j...ru>

> [...]
    > i skasuj ,,pamięć podręczną''. Ponadto powywalaj to, co zbędne. Ja stale
    > cos wywalałem. :) Aż wreszcie wywalam Monstera.

    Już chyba z 5 razy przywracałem telefon do ustawień fabrycznych. Poprawa
    jest, jednak tylko na czas do miesiąca. Później sytuacja staje się
    identyczna jak przed resetem, tzn - komunikat - "brak pamięci"..
    Skasowanie pamięci podręcznej przynosi jeszcze mniejsze efekty.

    > Tak, ale później było kilka apgrejdów.

    Tzn? Konkretnie aktualizacja do nowszej wersji Andka czy takie
    popierdółki w stylu - parę nowych tapet, ekranów logowanie itd?

> [...]
    >
    > GPS może co sekundę sprawdzić, gdzie jest, albo sprawdzać połóżenie
    > z częstotliwością dziesiątków kiloherców, aby wybrać do zapisu

    Ja w domu mam włączony zarówno GPS jak i 3g. Zresztą zrobiłem próbę -
    GPS zużywa prąd w minimalny sposób. Za to 3G to istny pożeracz, skraca
    życie baterii co najmniej o 50%, Nie wiem czy w innych telefonach jest
    podobnie..

  • 39. Data: 2016-07-16 00:31:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5788e033$0$654$6...@n...neostrada.pl

    > Każdy telefon będzie gorący gdy intensywnie pracuje.

    Max na razie nie jes gorący.

    > Jakoś trudno to zauważyć. Cała te zwiększenie możliwości (procesory, pamięć) zdaje
    się służyć tylko jednemu - obsłudze coraz to
    > bardziej opasłego Androida.

    Apgrejdowałem Maxa do A6 bez namysłu.

    > Pozwolę zadać sobie jedno pytanie - kupowałeś go w ciemno? Tzn - przed zakupem nie
    czytałeś w necie recenzji?

    Czytałem. O prawdziwyh wadach nikt nie ostrzegał.

    > Nie, nie chodzi mi o to na czym polega ten Twój uszczerbek na zdrowiu, a o to jak w
    ogóle do tego doszło i jak to technicznie
    > wyglądało. Odbywało się to stopniowo rozłożone w czasie, czy jednorazowo itd?

    O tym też pisałem bardzo dużo.

    > Wydaje się być wporzo.. Tylko trochę ta cena jakby za wysoka..

    Nie nalegałem -- mogłaby być znacznie niższa, jeśli chodzi o moje wymogi. ;)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 40. Data: 2016-07-16 00:40:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5788e0c4$0$654$6...@n...neostrada.pl

    > Już chyba z 5 razy przywracałem telefon do ustawień fabrycznych.

    Ja raz -- gdy sprzedawałem Ace.
    Monsterowi coś przywracałem tuż po kupnie.

    > Tzn? Konkretnie aktualizacja do nowszej wersji Andka czy takie popierdółki w stylu
    - parę nowych tapet, ekranów logowanie itd?

    Tapety mnie nie interesują -- obecnie ;) tapetą jest czerń.
    (obecnie -- czyli od kilkunastu miesięcy)

    Zmiany po apgrejdzie były bardzo duże.
    Można by powiedzieć, że po pierwszym
    apgrejdzie był to już inny telefon.

    > Ja w domu mam włączony zarówno GPS jak i 3g. Zresztą zrobiłem próbę - GPS zużywa
    prąd w minimalny sposób.

    Bo GPS można wykorzystać w różny sposób.

    > Za to 3G to istny pożeracz, skraca

    Sam odbiornik GPS nie śle niczego, więc niewiele ciągnie.
    Natomiast 3G odbiera i wysyła.

    > życie baterii co najmniej o 50%, Nie wiem czy w innych telefonach jest podobnie..

    U mnie Aero zżerało straszliwie dużo.