eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAcer Extensa 5220 - nie uruchamia się Windows i konsola odzyskiwaniaRe: Acer Extensa 5220 - nie uruchamia się Windows i konsola odzyskiwania
  • Data: 2010-06-21 07:11:58
    Temat: Re: Acer Extensa 5220 - nie uruchamia się Windows i konsola odzyskiwania
    Od: "Roman" <r...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RD" <r...@g...com1> napisał w wiadomości
    news:hvknga$tph$1@node1.news.atman.pl...
    > Witajcie,
    >
    > Chciałem pomóc rodzinnie naprawiając laptop Acer Etensa 5220.
    > Nie uruchamia się windows xp - zawsze pokazuje się okno wyboru pomiędzy
    > trybami uruchomienia awaryjnymi i normalnym. Jak wybieram awaryjny, to
    > miga prompt i nie uruchamia się. Jak wybieram normalny, to pod logiem
    > Windows XP pasek postępu pokazuje wieczne ładowanie.

    Podobnie potrafi zachować się Vista.
    Pomaga defrag ale na krótko i problem powraca.
    System powinien się w trybie awaryjnym załadować przynajmiej raz na 10 prób.
    Microsoft wydał nawat oświadczenie w tej sprawie i łatke naprawiającą ten
    problem, oraz prosi użytykowników którzy mają taki problem o kontakt.