  • 1. Data: 2012-04-17 20:30:49
    Temat: Acer Aspire 3000 i WiFi
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl>

    Czy ktoś wie i podzieli się wiedzą jak do lapka jak w temacie zamontować
    _antenę_ do WiFi?
    Mam kartę WiFi Broadcom BRCD1016 do tych lapków. Pasuje, działa ale WiFi nie
    widzi. W komplecie jest antena w postaci drucika rozdwojonego w połowie i te
    dwa końce mają przylutowane blaszki takie. Te blaszki są do przykręcenia
    gdzieś, gdzie nie wiem. Wie ktoś?

    Piotr

  • 2. Data: 2012-04-17 20:38:08
    Temat: Re: Acer Aspire 3000 i WiFi
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-17 20:30, Piotr wrote:
> [...]
    > połowie i te dwa końce mają przylutowane blaszki takie. Te blaszki są do
    > przykręcenia gdzieś, gdzie nie wiem. Wie ktoś?

    Zazwyczaj, zaznaczam zazwyczaj w tanich lapkach siedzi w porcie miniPCIe
    (dostęp po zdjęciu jednej klapki od spodu obudowy), antenka zaś jest w
    ramce do wyświetlacza. Innymi słowy aby to wszystko poskładac, trzeba
    rozebrac lapka (przeciągnięcie kabelków od ramki do dolnej częsci.

    Jeżeli blaszki to 'takie' to raczej polecałbym kogoś kto ma w tym praktyke.

  • 3. Data: 2012-04-18 13:54:55
    Od: "zoz" <r...@z...com.pl>

> [...]

    rozebrac lapka (przeciągnięcie kabelków od ramki do dolnej częsci.

    Jeżeli blaszki to 'takie' to raczej polecałbym kogoś kto ma w tym praktyke.

    No blaszki "takie". A jak inaczej mam powiedzieć? Dać opis jak w Nad
    Niemnem? Wiem że to idzie gdzieś do ramki wyświetlacza, rozebrałem ramkę ale
    tam dokąd sięgają końce anteny nie ma nic do czego dałoby się to przykręcić.
    Podłączone tylko do karty skutkują marnym zasięgiem, więc jednak powinny
    gdzieś być przykręcone. I o to pytam.

  • 4. Data: 2012-04-18 14:09:28
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

> [...]
    > przykręcić. Podłączone tylko do karty skutkują marnym zasięgiem, więc
    > jednak powinny gdzieś być przykręcone. I o to pytam.

    Zapodać link do fotki? ;)

    Może akurat w Twojej ramce nie przewidzieli mocowania do antenki WiFi.
    Antenka to nie jest skomplikowane urządzenie elektroniczne, IMHO mozna
    przymocować chociażby rozgrzewanym tworzywem (w Castorama/Obi są
    pistoleciki z przezroczystymi 'nabojami', które po podgrzaniu mozna
    dowolnie formować. w tym wypadku powinno dobrze trzymać)

    Od czasu gdy ostatni raz rozbierałem ramke acera mineło pare latek, ale
    nie przypominam sobie, by w samej obudowie był jakiś dodatkowy metalowy
    obwód, do którego antenka ma być przymocowana.