  • Data: 2012-04-11 18:27:06
    Temat: Re: Acer Aspire 3000 bateria + klawiatura
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr" <p...@k...net.pl> wrote in message
    news:jluual$eht$1@mx1.internetia.pl...
    > Problem widze pierwszy raz w życiu. Laptop jak w temacie z wyjętym
    > akumulatorem działa jak złoto. Po włożeniu aku nie da się nic napisać w żadnym
    > programie, czy to notatnik czy Word czy cokolwiek. Klawiatura ma takie
    > opóźnienie że pisząc cokolwiek można usnąć. Tak 7 do 10 sekund na znak. I do
    > tego trzeba przytrzymać klawisz jakieś 3 sekundy.
    > Czym to spowodowane może być? Ja wiem że aku jest na wykończeniu, podtrzymuje
    > lapka jakieś 3 minuty, ale żeby klawiatura tak wariowała? A wyjąć całkiem nie
    > bardzo, bo aku ma nóżkę i bez niego laptop się buja...

    odpal sobie procexp z pakietu sysinternals i sprawdz jakie masz obciazenie
    procesora przez 'hardware interrupts and dpcs' z wlozona i wyjeta bateria

    jezeli jest to to samo co mi sie kiedys w acerze przydarzylo to
    odinstaluj/wylacz baterie w managerze urzadzen, bedzie dalej dzialala,
    stracisz tylko wyswietlanie poziomu naladowania