-
11. Data: 2011-06-15 19:06:52
Temat: Re: Acer
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
On 2011-06-15 20:42, JurekW wrote:
>>> Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.
>> Przy czym system operacyjny to mniej niż połowa. Reszta to krap.
>> Gigabajty krapu. Nawet w droższych modelach które miałem w ręku.
> Wszystko co uważasz za zbędne możesz odinstalować.
Nie mogę. Spędziłem dzień i bez wysokiej wiedzy informatycznej
odinstalowanie wielu elementów systemu jest albo utrudnione albo nie
całkowite. W każdym razie przeciętny tumanista nie da rady. I chyba o to
chodzi.
-
12. Data: 2011-06-16 05:19:54
Temat: Re: Acer
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Tue, 14 Jun 2011 18:13:23 +0200, JurekW wrote:
>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
>Nie pożałowali.
Pozalowali. Ile q* kosztuje plyta DVD - 25c ? Taniem im wozic kurierem
w dwie strony ?
>Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.
>Czy system zainstalowałeś?
System byl wczesniej zainstalowany.
Ale ja nauczony doswiadczeniem rozpoczalem od jego ponownej instalacji
>Co do reklamacji, jak na gwarancji i usterka podlegająca gwarancji to sprawa
>jest prosta.
>Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. Zgłoś za pośrednictwem strony www
>Twoje bolączki.
>Przyślą kuriera po sprzęt, przyślą sprzęt naprawiony.
>Serwis gwarancyjny masz w Brnie (Czechy).
Dziekuje, to mnie wystarczajaco zniesmaczylo, odnioslem do sklepu.
Nie bede potem szukal komputera przez dwa kraje.
>Niedawno miałem usterkę, którą
>Acer naprawił wymieniając płytę główną. Całość licząc od dnia zgłoszenia do
>otrzymania naprawionego sprzętu trwała 8 dni (słownie: 8 dni).
>Jeśli uszkodziłeś partycję serwisową, to zacznij od kontaktu telefonicznego.
>Może odpłatnie dostaniesz płytki.
Taa - 8 dni bez komputera, bo im sie nie chce wydac zlotowki na plyte
czy udostepnic niezbednych plikow na www.
Dbanie o klienta.
J.
-
13. Data: 2011-06-16 05:23:13
Temat: Re: Acer
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Wed, 15 Jun 2011 20:42:14 +0200, JurekW wrote:
>Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
>> On 2011-06-14 18:13, JurekW wrote:
>>> Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.
>> Przy czym system operacyjny to mniej niż połowa. Reszta to krap. Gigabajty
>> krapu. Nawet w droższych modelach które miałem w ręku.
Tak jest. 3 plyty, z czego trzecia niepelna. I czwarta z driverami.
>Wszystko co uważasz za zbędne możesz odinstalować.
Ale chodzi o to zeby tego nie instalowac, bo sie np ma takie zyczenie.
J.
-
14. Data: 2011-06-16 08:34:36
Temat: Re: Acer
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
J.F napisa?(a):
> Ale chodzi o to zeby tego nie instalowac, bo sie np ma takie zyczenie.
To sobie trzeba bylo kupic sprzet bez preinstalowanego oprogramowania i
dokupic do niego osobno Windows OEM np ;)
j.
--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"
-
15. Data: 2011-06-16 19:30:30
Temat: Re: Acer
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Thu, 16 Jun 2011 07:23:13 +0200, J.F.
<j...@p...onet.pl> wrote:
>Ale chodzi o to zeby tego nie instalowac, bo sie np ma takie zyczenie.
Zainstaluj system z płyty OEM, powinna łyknąć numer seryjny z laptopa.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
-
16. Data: 2011-06-16 19:42:26
Temat: Re: Acer
Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
On 2011-06-16 21:30, jerzu wrote:
> On Thu, 16 Jun 2011 07:23:13 +0200, J.F.
> <j...@p...onet.pl> wrote:
>
>> Ale chodzi o to zeby tego nie instalowac, bo sie np ma takie zyczenie.
>
> Zainstaluj system z płyty OEM, powinna łyknąć numer seryjny z laptopa.
Kupujemy to co chcemy. ew. możemy kupić laptop by postawic na stole by
chwalić się przed znajomymi (ale to było 10 lat temu). Teraz laptop może
służyć za podstawkę pod kawę.
Nie ma potrzeby szukać dziury w całym,jak ktoś napisał - prawie zawsze
można kupić sprzęt bez OS, i dokupić Windows OEM.
>
--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/
-
17. Data: 2011-06-16 19:53:07
Temat: Re: Acer
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Thu, 16 Jun 2011 21:42:26 +0200, Rafał Łukawski
<r...@l...pl> wrote:
>Kupujemy to co chcemy. ew. możemy kupić laptop by postawic na stole by
>chwalić się przed znajomymi (ale to było 10 lat temu). Teraz laptop może
>służyć za podstawkę pod kawę.
Coś konkretnego chciałeś w ten błyskotliwy sposób przekazać?
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
-
18. Data: 2011-06-17 03:17:25
Temat: Re: Acer
Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
On 2011-06-16 21:53, jerzu wrote:
> On Thu, 16 Jun 2011 21:42:26 +0200, Rafał Łukawski
> <r...@l...pl> wrote:
>
>> Kupujemy to co chcemy. ew. możemy kupić laptop by postawic na stole by
>> chwalić się przed znajomymi (ale to było 10 lat temu). Teraz laptop może
>> służyć za podstawkę pod kawę.
>
> Coś konkretnego chciałeś w ten błyskotliwy sposób przekazać?
Tak, pewną oczywistość, której kupujący nie zauważają. To tak jakby
kupować notebooka z windows i mieć pretensje, że nie jest to Apple.
Później na ten temat rozpisują się na grupach.
>
>
--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/
-
19. Data: 2011-06-19 17:33:49
Temat: Re: Acer
Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>
żytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:f44jv61b5c6d6cmrpa88g9amos4kq9qit8@4ax.
com...
> On Tue, 14 Jun 2011 18:13:23 +0200, JurekW wrote:
>>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
>>Nie pożałowali.
>
>
>>Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.
>>Czy system zainstalowałeś?
>
> System byl wczesniej zainstalowany.
> Ale ja nauczony doswiadczeniem rozpoczalem od jego ponownej instalacji
To znaczy coś w instalacji zrobiłeś nie tak.
>
>>Co do reklamacji, jak na gwarancji i usterka podlegająca gwarancji to
>>sprawa
>>jest prosta.
>>Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. Zgłoś za pośrednictwem strony
>>www
>>Twoje bolączki.
>>Przyślą kuriera po sprzęt, przyślą sprzęt naprawiony.
>>Serwis gwarancyjny masz w Brnie (Czechy).
>
> Dziekuje, to mnie wystarczajaco zniesmaczylo, odnioslem do sklepu.
> Nie bede potem szukal komputera przez dwa kraje.
Nie ma potrzeby takiego szukania.
>
>>Niedawno miałem usterkę, którą
>>Acer naprawił wymieniając płytę główną. Całość licząc od dnia zgłoszenia
>>do
>>otrzymania naprawionego sprzętu trwała 8 dni (słownie: 8 dni).
>
> Taa - 8 dni bez komputera, bo im sie nie chce wydac zlotowki na plyte
Acer bez wątpienia dostarczył Ci system, jeśli lapka kupiłeś z systemem.
Awaryjne płytki powinien wykonać użytkownik samodzielnie. Taką przecież
zawarłeś umowę.
> czy udostepnic niezbednych plikow na www.
> Dbanie o klienta.
Niezbędne pliki masz na www Acera. Jeśli uszkodziłeś dane na partycji
serwisowej, to naprawdę nie jest to błąd producenta.
Co do nośników, samodzielnie możesz naprawić system, ale ze sprzętem bez
serwisu na ogół nie dasz rady.
Jurek W
-
20. Data: 2011-06-21 16:04:45
Temat: Re: Acer
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
>Użytkownik "Jurek W" napisał w wiadomości Użytkownik "J.F."
><j...@p...onet.pl>
>>>Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.
>>>Czy system zainstalowałeś?
>>
>> System byl wczesniej zainstalowany.
>> Ale ja nauczony doswiadczeniem rozpoczalem od jego ponownej
>> instalacji
>To znaczy coś w instalacji zrobiłeś nie tak.
Nie ma tam wiele okazji do zrobienia czegokolwiek nie tak.
>>>Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. Zgłoś za pośrednictwem
>>>strony www Twoje bolączki.
>>>Przyślą kuriera po sprzęt, przyślą sprzęt naprawiony.
>>>Serwis gwarancyjny masz w Brnie (Czechy).
>
>> Dziekuje, to mnie wystarczajaco zniesmaczylo, odnioslem do sklepu.
>> Nie bede potem szukal komputera przez dwa kraje.
>Nie ma potrzeby takiego szukania.
Wole nie ryzykowac.
>>>Niedawno miałem usterkę, którą
>>>Acer naprawił wymieniając płytę główną. Całość licząc od dnia
>>>zgłoszenia do otrzymania naprawionego sprzętu trwała 8 dni
>>>(słownie: 8 dni).
>>
>> Taa - 8 dni bez komputera, bo im sie nie chce wydac zlotowki na
>> plyte
>Acer bez wątpienia dostarczył Ci system, jeśli lapka kupiłeś z
>systemem. Awaryjne płytki powinien wykonać użytkownik samodzielnie.
>Taką przecież zawarłeś umowę.
I tu sie jeszcze nie czepiam.
Tylko ze samodzielnie wykonane awaryjne plytki nie dzialaja.
Wiec w zasadzie uznaje ze Acer nie dostarczyl systemu :-P
A z tego co inni pisza - jeszcze beda przeboje. Bo jakos zapomnieli w
tej umowie poinformowac ze to bedzie ich instalator a nie normalny.
>> czy udostepnic niezbednych plikow na www.
>> Dbanie o klienta.
>Niezbędne pliki masz na www Acera. Jeśli uszkodziłeś dane na partycji
Niezbedne pliki za wyjatkiem tych podstawowych ?
>serwisowej, to naprawdę nie jest to błąd producenta.
Zakladam ze nie ja uszkodzilem. Moze fabryka, moze sprzedawca.
Ale sposob rozwiazania problemu jest zaiste ciekawy - wyslij im
komputer do naprawy. 10 punktow za zadowolenie klienta.
100 pkt za ekonomie :-)
To juz Dell lepszy, choc mogliby sie postarac i przygotowac plyty z
ktorych naprawde daje sie system zainstalowac bez pomocy drugiego
komputera.
Ot taka drobnostka - zapomnieli drivera do ethernetu.
J.