  • 1. Data: 2011-06-14 08:40:36
    Temat: Acer
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Nie miala baba klopotu - kupila sobie notebooka acer.

    Notebook moze nie jest taki zly, ale pozalowali na jednym DVD z
    systemem.
    Naszla mnie ochota na instalacje - zrob dvd z partycji recovery.
    Zrobilem. Uruchomilem .. wybierz jezyk ... najpierw zainstaluj
    system.

    Serwis widzi tylko jedna rade - prosze nam go odeslac.

    No i teraz pytanie - odeslac samemu, czy przez sprzedawce
    realizowac uprawnienia konsumenta ?

    --
    J.

  • 2. Data: 2011-06-14 08:43:45
    Temat: Re: Acer
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    J.F. napisa?(a):

    > Naszla mnie ochota na instalacje - zrob dvd z partycji recovery.

    Że jak?

    > Zrobilem. Uruchomilem .. wybierz jezyk ... najpierw zainstaluj
    > system.

    Co konkretnie zrobiłeś?

    > Serwis widzi tylko jedna rade - prosze nam go odeslac.

    Usługa płatna? vide:
    http://www.dobreprogramy.pl/januszek/Netbook-Acera-c
    zyli-moje-przygody-z-nowa-zabawka,16248.html

    > No i teraz pytanie - odeslac samemu, czy przez sprzedawce
    > realizowac uprawnienia konsumenta ?

    Skoro "naszła Ciebie ochota" to Sprzedawcy nic do tego ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-06-14 10:36:54
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-06-14 10:40, J.F. wrote:

> [...]
    > Naszla mnie ochota na instalacje - zrob dvd z partycji recovery.
    > Zrobilem. Uruchomilem .. wybierz jezyk ... najpierw zainstaluj system.

    CO dokładnie zrobiłeś? nie instalowałeś systemu, a chciałes przygotować dvd?

    > Serwis widzi tylko jedna rade - prosze nam go odeslac.
    >
    > No i teraz pytanie - odeslac samemu, czy przez sprzedawce realizowac
    > uprawnienia konsumenta ?

    Popytaj sprzedawców, czy mają u siebie obrazy płytek instalacyjnych
    (zaznaczam, że nie będą to czyste windowsy, tylko z oprogramowanie
    acera, ale to można odinstalować)

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 4. Data: 2011-06-14 12:25:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > J.F. napisa?(a):
    > Że jak?

    No tak. Uruchom program, ktory nagra zawartosc partycji recovery na
    4 plyty.
    Z czego zadna nie bedzie wprost instalatorem windows, tylko 3
    tworza jakis badziew do odtwarzania systemu.

    > Co konkretnie zrobiłeś?

    Zabootowalem z tej nowo nagranej plyty, program poprosil o wybor
    jezyka .. i stwierdzil
    "please complete operating system setup process before doing system
    recovery".

    > Usługa płatna? vide:
    > http://www.dobreprogramy.pl/januszek/Netbook-Acera-c
    zyli-moje-przygody-z-nowa-zabawka,16248.html

    Na razie nic nie twierdzili o oplacie, ale zaraz sprawdze.

    > Skoro "naszła Ciebie ochota" to Sprzedawcy nic do tego ;)

    No nie, deklarowal ze windows sie instaluje bez problemu.

    J.

  • 5. Data: 2011-06-14 16:13:23
    Od: "JurekW" <j...@k...chip.pl>

> [...]
    >
    > Serwis widzi tylko jedna rade - prosze nam go odeslac.
    >
    > No i teraz pytanie - odeslac samemu, czy przez sprzedawce realizowac

    Nie pożałowali. Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.
    Czy system zainstalowałeś?
    Płyty recovery w Acer'ach robi się z poziomu zainstalowanego systemu.
    Co do reklamacji, jak na gwarancji i usterka podlegająca gwarancji to sprawa
    jest prosta.
    Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. Zgłoś za pośrednictwem strony www
    Twoje bolączki.
    Przyślą kuriera po sprzęt, przyślą sprzęt naprawiony.
    Serwis gwarancyjny masz w Brnie (Czechy). Niedawno miałem usterkę, którą
    Acer naprawił wymieniając płytę główną. Całość licząc od dnia zgłoszenia do
    otrzymania naprawionego sprzętu trwała 8 dni (słownie: 8 dni).
    Jeśli uszkodziłeś partycję serwisową, to zacznij od kontaktu telefonicznego.
    Może odpłatnie dostaniesz płytki.

    Jurek

  • 6. Data: 2011-06-14 18:50:43
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Serwis widzi tylko jedna rade - prosze nam go odeslac.
    >
    > No i teraz pytanie - odeslac samemu, czy przez sprzedawce realizowac

    rozwiązanie tymczasowe.
    sciagnij windowsa wypal płytkę, zainstaluj. Zrób DVD z partycji
    recovery. skasuj windowsa wyrzuć płytkę. zainstaluj system z DVD

    rozwiązanie permanentne
    Przestań używać windowsa.

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-06-14 19:39:03
    Od: ugaczaka4 <u...@g...pl>

    On 2011-06-14 20:50, ToMasz wrote:
    > rozwiązanie permanentne
    > Przestań używać windowsa.
    >
    > ToMasz

    A moze: "Przestan uzywac komputera"
    Zawsze znajdzie sie jakis kretyn, ktory bedzie wciskal ludziom takie
    oklepane frazesy.

    Thunderbird 2.0.0.18 -> masz prawie aktualna wersje...

  • 8. Data: 2011-06-14 20:02:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-06-14 18:13, JurekW wrote:
    > Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.

    Przy czym system operacyjny to mniej niż połowa. Reszta to krap.
    Gigabajty krapu. Nawet w droższych modelach które miałem w ręku.

    > Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www.

    W przypadku mojego nie udało mi się do dzisiaj. Nie pasuje numer seryjny
    (!).

  • 9. Data: 2011-06-15 12:41:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    J.F. napisa?(a):

    > No tak. Uruchom program, ktory nagra zawartosc partycji recovery na
    > 4 plyty.
    > Z czego zadna nie bedzie wprost instalatorem windows, tylko 3
    > tworza jakis badziew do odtwarzania systemu.

    Znaczy Ty bootujesz kompa z tych plyt recovery? Jak pamietam to
    procedura Recovery wyglada tak, ze wlaczasz lapa, szybko wciskasz alt
    F10, wtedy startuje "Acer Erecovery" w ktorym masz kilka opcji do
    wyboru, jedna z nich jest "System restore from cd/dvd" albo jakos tak.

    j.

  • 10. Data: 2011-06-15 18:42:14
    Od: "JurekW" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Przy czym system operacyjny to mniej niż połowa. Reszta to krap. Gigabajty
    > krapu. Nawet w droższych modelach które miałem w ręku.

    Wszystko co uważasz za zbędne możesz odinstalować.

    > W przypadku mojego nie udało mi się do dzisiaj. Nie pasuje numer seryjny
    > (!).
    Spróbuj przez telefon. Ta forma rejestracji też jest możliwa.

    Jurek W