-
21. Data: 2010-04-16 07:55:22
Temat: Re: Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Od: "Agent" <w...@o...ue>
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hq8rq9$31kn$1@news.mm.pl...
> Agent pisze:
>
>>> M14 to nie jest oznaczenie skoku gwintu!
>>>
>> A czego?
>
> Srednicy.
>
>>Jak ktoś pisze że ma M14 to dla mnie jest to gwint zwyły czyli akurat w
>>przypadku M14 jest to gwint o skoku 2. I wątpię aby taki był na drążku.
>
> Bzdura.
> A akurat w przypadku tego drazka to jest M14x1,5
>
Czytasz ze zrozumieniem. Koleś napisał że ma M14 to ja odpisałem że wątpię
zeby taki tam był. Na to Ty wyjeżdżasz że bzdura. Przeczytaj jeszcze raz.
-
22. Data: 2010-04-16 09:18:46
Temat: Re: Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Od: "Agent" <w...@o...ue>
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hq8rq9$31kn$1@news.mm.pl...
> Agent pisze:
>
>>> M14 to nie jest oznaczenie skoku gwintu!
>>>
>> A czego?
>
> Srednicy.
>
Jak dla Ciebie M14 to średnica to nie ciągnę dyskusji.
-
23. Data: 2010-04-16 11:17:54
Temat: Re: Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 16 Apr 2010 07:13:48 +0200, Karolek wrote:
>Agent pisze:
>>Jak ktoś pisze że ma M14 to dla mnie jest to gwint zwyły czyli
>> akurat w przypadku M14 jest to gwint o skoku 2. I wątpię aby taki był
>> na drążku.
>Bzdura.
>A akurat w przypadku tego drazka to jest M14x1,5
Dlatego trzeba pisac M14x1,5, a nie samo M14.
Samo M14 oznacza ze skok bedzie znormalizowany .. sprawdzal nie bede,
ale w okolicach 2mm to bedzie
J.
-
24. Data: 2010-04-16 13:16:51
Temat: Re: Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Od: "Agent" <w...@o...ue>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fnags5d82u14k63u2ddssjkt44ocf4v9p5@4ax.com...
> On Fri, 16 Apr 2010 07:13:48 +0200, Karolek wrote:
>>Agent pisze:
>>>Jak ktoś pisze że ma M14 to dla mnie jest to gwint zwyły czyli
>>> akurat w przypadku M14 jest to gwint o skoku 2. I wątpię aby taki był
>>> na drążku.
>>Bzdura.
>>A akurat w przypadku tego drazka to jest M14x1,5
>
> Dlatego trzeba pisac M14x1,5, a nie samo M14.
>
> Samo M14 oznacza ze skok bedzie znormalizowany .. sprawdzal nie bede,
> ale w okolicach 2mm to bedzie
>
Dokładnie.
-
25. Data: 2010-04-16 16:21:46
Temat: Re: Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Od: "tomek" <t...@v...pl>
"tomek" <t...@v...pl> wrote in message
news:hq7o3h$tm2$1@news.onet.pl...
>
> "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message
> news:hq7l1c$g5t$1@news.onet.pl...
>>
>> zadzwon tu:
>> http://motozbyt.poznan.pl/
>> Oni maja drazki opisame gwintami, rodzajem, dlugoscia i na 100% cos
>> dobiora.
>> Mozesz powolac sie na ich informatyka, ze znizka bedzie. zadziala.
>> Robia wysylki.
>
> Dzieki, w pas sie klaniam i jutro dzwonie.
> --
> T.
Szperaja, ale dobrze to nie wyglada wiec wszelkie inne pomysly wciaz mile
widziane.
Dla milosnikow gwintow: M14x1,5 cokolwiek to znaczy.
--
Tomek
-
26. Data: 2010-04-16 16:35:53
Temat: Re: Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Od: Karolek <d...@o...pl>
Agent pisze:
>
> Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:hq8rq9$31kn$1@news.mm.pl...
>> Agent pisze:
>>
>>>> M14 to nie jest oznaczenie skoku gwintu!
>>>>
>>> A czego?
>>
>> Srednicy.
>>
> Jak dla Ciebie M14 to średnica to nie ciągnę dyskusji.
No lepiej nie ciagnij, bo sie bedziesz dalej osmieszal.
--
Karolek
-
27. Data: 2010-04-16 16:37:47
Temat: Re: Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Od: Karolek <d...@o...pl>
Agent pisze:
> Czytasz ze zrozumieniem. Koleś napisał że ma M14 to ja odpisałem że
> wątpię zeby taki tam był.
Ano czytam i wyczytalem, ze napisales cos wiecej niz ze watpisz zeby
taki byl, cytuje:
> Nie mówie że tak nie jest ale na drążki daje się przeważnie drobnozwojne gwnty a Ty
piszesz że masz M14
>Na to Ty wyjeżdżasz że bzdura. Przeczytaj
> jeszcze raz.
Sam przecztaj papraku cos napisal.
Czlon M14 nie mowi nam nic o skoku gwintu.
--
Karolek
-
28. Data: 2010-04-16 17:07:16
Temat: Re: Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Od: Karolek <d...@o...pl>
J.F. pisze:
> Dlatego trzeba pisac M14x1,5, a nie samo M14.
>
> Samo M14 oznacza ze skok bedzie znormalizowany .. sprawdzal nie bede,
> ale w okolicach 2mm to bedzie
Tak, bedzie znormalizowany, wedlug polskiej normy, norma, ktora
posluguje sie producent moze byc zupelnie inna, wiec jak juz wyzej
napisales powinno sie podawac calosc oznaczenia i nie wykrecac sie jak
Agent, ze sie myslalo o czyms, czego ktos nie napisal (szczegolnie ze
autor watku jak widac jest kompletnym laikiem w tym temacie).
--
Karolek
-
29. Data: 2010-04-16 20:04:37
Temat: Re: Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2010-04-16, Karolek <d...@o...pl> wrote:
> Sam przecztaj papraku cos napisal.
> Czlon M14 nie mowi nam nic o skoku gwintu.
Kończ waść, zwykły gwint M14 ma skok 2. Dopiero jak potrzebujesz
drobnozwojowego to musisz go opisać.
Krzysiek Kiełczewski
-
30. Data: 2010-04-16 22:25:59
Temat: Re: Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Od: Karolek <d...@o...pl>
Krzysiek Kielczewski pisze:
> On 2010-04-16, Karolek <d...@o...pl> wrote:
>
>> Sam przecztaj papraku cos napisal.
>> Czlon M14 nie mowi nam nic o skoku gwintu.
>
> Kończ waść, zwykły gwint M14 ma skok 2. Dopiero jak potrzebujesz
> drobnozwojowego to musisz go opisać.
Co dalej nie zmienia faktu, ze M14 nie oznacza w zaden sposob skoku gwintu.
Dopiero brak dalszego opisu mozna przyjac za gwint zwykly, co w tym
watku juz od pierwszego postu byloby zalozeniem blednym, tylko aby to
pojac, trzeba miec odrobine rozumu.
--
Karolek