  • 21. Data: 2010-04-16 07:55:22
    Temat: Re: Accord 2002(98) drazek kierowniczy
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hq8rq9$31kn$1@news.mm.pl...

    > Srednicy.

    > Bzdura.
    > A akurat w przypadku tego drazka to jest M14x1,5

    Czytasz ze zrozumieniem. Koleś napisał że ma M14 to ja odpisałem że wątpię
    zeby taki tam był. Na to Ty wyjeżdżasz że bzdura. Przeczytaj jeszcze raz.

  • 22. Data: 2010-04-16 09:18:46
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Srednicy.

    Jak dla Ciebie M14 to średnica to nie ciągnę dyskusji.

  • 23. Data: 2010-04-16 11:17:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 07:13:48 +0200, Karolek wrote:
    >Bzdura.
    >A akurat w przypadku tego drazka to jest M14x1,5

    Dlatego trzeba pisac M14x1,5, a nie samo M14.

    Samo M14 oznacza ze skok bedzie znormalizowany .. sprawdzal nie bede,
    ale w okolicach 2mm to bedzie

    J.

  • 24. Data: 2010-04-16 13:16:51
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Dlatego trzeba pisac M14x1,5, a nie samo M14.
    >
    > Samo M14 oznacza ze skok bedzie znormalizowany .. sprawdzal nie bede,
    > ale w okolicach 2mm to bedzie

    Dokładnie.

  • 25. Data: 2010-04-16 16:21:46
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "tomek" <t...@v...pl> wrote in message

    > "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message

    > Dzieki, w pas sie klaniam i jutro dzwonie.
    > --
    > T.

    Szperaja, ale dobrze to nie wyglada wiec wszelkie inne pomysly wciaz mile
    widziane.
    Dla milosnikow gwintow: M14x1,5 cokolwiek to znaczy.
    --
    Tomek

  • 26. Data: 2010-04-16 16:35:53
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Agent pisze:

    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak dla Ciebie M14 to średnica to nie ciągnę dyskusji.

    No lepiej nie ciagnij, bo sie bedziesz dalej osmieszal.

    --
    Karolek

  • 27. Data: 2010-04-16 16:37:47
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Agent pisze:

    > Czytasz ze zrozumieniem. Koleś napisał że ma M14 to ja odpisałem że
    > wątpię zeby taki tam był.

    Ano czytam i wyczytalem, ze napisales cos wiecej niz ze watpisz zeby
    taki byl, cytuje:

    > Nie mówie że tak nie jest ale na drążki daje się przeważnie drobnozwojne gwnty a Ty
    piszesz że masz M14

    >Na to Ty wyjeżdżasz że bzdura. Przeczytaj
    > jeszcze raz.

    Sam przecztaj papraku cos napisal.
    Czlon M14 nie mowi nam nic o skoku gwintu.

    --
    Karolek

  • 28. Data: 2010-04-16 17:07:16
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Dlatego trzeba pisac M14x1,5, a nie samo M14.
    >
    > Samo M14 oznacza ze skok bedzie znormalizowany .. sprawdzal nie bede,
    > ale w okolicach 2mm to bedzie

    Tak, bedzie znormalizowany, wedlug polskiej normy, norma, ktora
    posluguje sie producent moze byc zupelnie inna, wiec jak juz wyzej
    napisales powinno sie podawac calosc oznaczenia i nie wykrecac sie jak
    Agent, ze sie myslalo o czyms, czego ktos nie napisal (szczegolnie ze
    autor watku jak widac jest kompletnym laikiem w tym temacie).

    --
    Karolek

  • 29. Data: 2010-04-16 20:04:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-16, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > Sam przecztaj papraku cos napisal.
    > Czlon M14 nie mowi nam nic o skoku gwintu.

    Kończ waść, zwykły gwint M14 ma skok 2. Dopiero jak potrzebujesz
    drobnozwojowego to musisz go opisać.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 30. Data: 2010-04-16 22:25:59
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Kończ waść, zwykły gwint M14 ma skok 2. Dopiero jak potrzebujesz
    > drobnozwojowego to musisz go opisać.

    Co dalej nie zmienia faktu, ze M14 nie oznacza w zaden sposob skoku gwintu.
    Dopiero brak dalszego opisu mozna przyjac za gwint zwykly, co w tym
    watku juz od pierwszego postu byloby zalozeniem blednym, tylko aby to
    pojac, trzeba miec odrobine rozumu.

    --
    Karolek