  • 1. Data: 2009-11-11 18:59:33
    Temat: Abonament na rok
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Witam,

    obiło mi się o uszy, że już niedługo wszystkie abonamenty w sieciach
    komórkowych będą zawierane na rok.
    Czy to prawda, czy jakaś plotka? Jeśli prawda to podeślijcie jakieś
    linki do artykułów, dzięki.
    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 2. Data: 2009-11-11 19:10:20
    Temat: Re: Abonament na rok
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > obiło mi się o uszy, że już niedługo wszystkie abonamenty w sieciach

    prawda.
    Odsyłam do ustawy

    jk

  • 3. Data: 2009-11-11 19:36:52
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    kołdunka pisze:

    > prawda.
    > Odsyłam do ustawy

    Nie chce mi się całej ustawy czytać.
    Możesz podać który zapis o tym mówi?

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 4. Data: 2009-11-11 19:40:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie chce mi się całej ustawy czytać.
    > Możesz podać który zapis o tym mówi?

    Najpierw zacznij od czytania netykiety (a dokładnie mówiąc dotyczącą sygnaturę).

  • 5. Data: 2009-11-11 19:44:31
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    qwerty pisze:

    > Najpierw zacznij od czytania netykiety (a dokładnie mówiąc dotyczącą
    > sygnaturę).

    Coś się uczepił sygnaturki? ORMOWiec jakiś czy co?
    _Powinna_ mieścić się, a nie że musi mieścić się w 4 liniach.
    U mnie wyszło 6 i tak zostanie.

  • 6. Data: 2009-11-11 19:51:13
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    Dając komercyjne linki spamujesz. Więc albo nie spamuj wystepując tu jako osoba
    prywatna, albo jako firma komercyjna płać za porady....:-)

  • 7. Data: 2009-11-11 20:05:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 11 Nov 2009 20:44:31 +0100, Flo napisał(a):

    > Coś się uczepił sygnaturki? ORMOWiec jakiś czy co?
    > _Powinna_ mieścić się, a nie że musi mieścić się w 4 liniach.
    > U mnie wyszło 6 i tak zostanie.

    to nie jest poczta korporacyjna, zmniejsz to, zwłaszcza, że tam są reklamy.
    Reklamy nie są mile widziane, ale treść stopki to prywatna sprawa
    właściela.
    Dokąd mieści się w kulturalnych ramach. Twoja się nie mieści - spamujesz
    więc grupę reklamą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-11-11 20:06:28
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    kołdunka pisze:

    > prawda.
    > Odsyłam do ustawy
    >
    > jk

    napisz proszę tylko od kiedy to będzie obowiązywać

    ToMasz

  • 9. Data: 2009-11-11 20:09:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 11 Nov 2009 21:06:28 +0100, ToMasz napisał(a):

    > napisz proszę tylko od kiedy to będzie obowiązywać

    Uwierzysz trollowi kolinie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2009-11-11 20:13:55
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Twoja się nie mieści - spamujesz więc grupę reklamą.

    Taka was uspokoi?

    --
    Florian Marzejewski